Autor: Laura Reiter • 11. jaanuar 2023

Millised olid 2022. aasta silmapaistvaimad turundusteod? 6. osa

Uurisime oma ala ekspertidelt, millised on nende arvates möödunud aasta meeldejäävaimad turunduskampaaniad ja -aktsioonid. Artiklisarja kuuendas ja ühtlasi viimases jaos jagab oma lemmikuid Kaubamaja turundusdirektor Britta Ratas.
Kaubamaja turundusdirektor Britta Ratas.
Foto: Sandra Palm

Britta Ratas märkis, et 2022. aasta oli emotsionaalselt taas üks raske aasta. „Aasta algus lõi meid kõiki liimist lahti sõjauudistega ja aastale tagasi vaadates märkan, et kõnetanud on eelkõige reklaamid, mis pakkunud optimistlikku huumorit,“ tõdes Ratas ja tõi välja, et lisaks märkas ta enda isiklikust elustiilist sõltuvalt, et kui reklaami polnud sotsiaalmeedias või välimeedias, siis polnud seda tema jaoks olemas. „Seega pole minu topp reklaamide ridadesse sattunud peaaegu mitte ükski suur tegija, peale IKEA. Endalegi paras üllatus,“ nentis ta.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700