Autor: Laura Reiter • 15. detsember 2022

EOKi turundusjuht: dopingujuhtumid pole Eestis spordi toetamist radikaalselt muutnud

Millest lähtuvalt ettevõtted sportlasi sponsoreerivad, kas ja millist kasu nad sellest saavad, kuidas see aitab ettevõtte brändi tuntust kasvatada ning kuidas käitutakse sportlaste rikkumiste puhul, räägivad EOKi turundusjuht Margus Kiiver, META Advisory asutaja ja partner Andreas Kaju ning Alexela grupi turundusjuht ja ESG valdkonna eestvedaja Kadri Ambos.
Eesti Olümpiakomitee turundusjuht Margus Kiiver.
Foto: Karli Saul

Eesti Olümpiakomitee (EOK) rolli kohta sportlaste sponsoreerimises märkis EOKi turundusjuht Margus Kiiver, et seda saab võtta nii- ja naapidi, kuna neil endil on kaheksa toetajat, kellega reeglina on tehtud nelja-aastased koostöölepped. „EOKi rahastamise juures on mitmeid allikaid ja toetajate osa on mitmes mõttes oluline,“ sõnas ta, tuues välja, et see tagab neile alati vajaliku puhvri. Teisalt annab see Kiiveri sõnul neile ja ka nende toetajatele võimaluse teha koos ühiseid projekte.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700