Suviselt soojad soovitused Eesti turundustegijatelt
Palusime kuuel turundusjuhil jagada oma soovitusi puhkuse veetmiseks ja inspiratsiooni ammutamiseks. Tulemuseks on kirev ja aus valik, kus leidub nii sügavat mõtteainet kui kerget meelelahutust – just nagu suvele kohane.
Liisi Treier, Verstoni brändi- ja kommunikatsioonijuht
Foto: ERR
Meie suvi võib mööduda linnutiivul, aga just väärt elamused suudavad selle pikemaks ajaks mällu ja südamesse talletada. Eesti turundustegijate soovitustest leiab igaüks midagi: alates hingekosutavatest raamatutest ja sisukatest taskuhäälingutest kuni teatrilavastuste ja maitseelamusteni.
Kas sinu turundustiimis on juba AI-assistent? Tehisintellekti koolitaja ja konsultant Gerlyn Tiigemäe jagab oma praktilisi kogemusi tehisintellekti tööriistadega ning annab nõu, kuidas luua abistajaid, kes päriselt tööd lihtsustavad, mitte lihtsalt muljet avaldavad.
Kuigi Medicum on Eesti meditsiinivaldkonda juba ligi 40 aastat kujundanud, siis on brändi tuntus siiani madal, möönab Medicumi värske turundus- ja kommunikatsioonijuht Gerly Kedelauk. Tema eesmärk on brändi tuntus uuele tasemele viia.
Ühele turundusspetsialisti kohale võib kandideerida sada inimest, ent valituks osutub enamasti vaid üks. Äripäeva turundusjuht Keit Alev jagab hüva nõu, kuidas levinuimaid kandideerimislõkse vältida.