• 08.07.25, 09:19

Uuring: ERRi brändid juhtpositsioonil, temaatilised kanalid tõusuteel

Kantar Emori värske uuringu põhjal hindavad Eesti inimesed meie meediamaastiku brändidest enim ETVd, ERRi ja Delfit, mis moodustavad meeldivaimate meediabrändide edetabeli esikolmiku. Neljandal kohal olev Postimees tõuseb esile tugeva spontaanse tuntusega.
Uuring: ERRi brändid juhtpositsioonil, temaatilised kanalid tõusuteel
  • Foto: Erik
„ERRi brändidel on üsna lihtne olla armastatud. Nad on nagu viielised õpilased, vastates inimeste ootustele ajakirjanduse suhtes: nad on reklaamivabad, usaldusväärsed, tasuta ning ei aja taga sensatsiooni ega klikipealkirju,“ ütles Kantar Emori juhtekspert Kristiina Saks. „Väga palju trumpe on ERRi kanalite käes tulenevalt nende kanalite avalik-õiguslikust vormist.“

Seotud lood

Majandustulemused
  • 16.06.25, 16:38
Äripäev tegi ajalugu: tellimused ületasid kõik varasemad tasemed, reklaamitulu kahanes
Äripäev jäi eelmise aasta rekordkäibele veidi alla, tegevuskasum aga suurenes.
Uudised
  • 01.07.25, 09:24
Tsahkna: Eesti teab, mida tähendab vaba meedia puudumine
Lõppes Eesti Meediavabaduse Koalitsiooni kaaseesistumine
30. juunil lõppes Eesti kaaseesistumine Meediavabaduse Koalitsioonis – roll, mida Eesti täitis alates 2023. aasta juulist. Alates homsest võtab koalitsiooni kaaseesistuja rolli Saksamaa kõrval üle Soome.
Uudised
  • 25.06.25, 14:41
Turundus- ja meediavaldkonna otsustajate TOP 22 | MM Grupp hoiab suurimat mõjuvõimu
Tänavuse Äripäeva Otsustajate TOPis on turunduse, meedia ja meelelahutuse sektoriga seotud inimesi kokku 22. Margus Linnamäe on oma mõjuvõimu säilitanud, esimese 10 mõjuka turundus- ja meediavaldkonna tegija hulgast leiab kaks naist.
Uudised
  • 02.05.25, 10:51
Eesti jõudis pressivabaduse absoluutsesse tippu
Eesti inimestel on põhjust uhke olla, sest Eesti tõusis sel aastal maailma pressivabaduse indeksi edetabelis möödunud aastaselt 6. kohalt ülikõrgele 2. kohale.
  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 17:04
B2B turundus pole Exceli tabel: miks tunne loeb ka ärisuhtluses
„Eeldatakse, et äriklienditurundus on läbinisti ratsionaalne, aga päris nii see ei ole,“ märgib Euronicsi ärikliendijuht Taavi Rehepapp.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele