Autor: Laura Reiter • 7. september 2022

Nobel Digitali strateeg: võimalus andmeid lõpuni mõõta on meid ära hellitanud

Nobel Digitali digistrateegi ja partneri Martin Paršini hinnangul on andmete detailne mõõtmine kergitanud üles küsimuse reklaamide loovpoole ellujäämisest andmete keskel. Lisaks ütles ta, et Analytics ja Google ei ole enam ainsad lahendused ja võimalusi on mitmeid.
Nobel Digitali strateeg ja partner ning tänavuse Aasta Digitegu züriiliige Martin Paršin.
Foto: Kertin Vasser

Millised on teie arvates täna peamised digiturunduse väljakutsed?

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700