Autor: Laura Reiter • 2. september 2022

ePPC Digitali juht: soovitan Metaverse’i asemel uurida, kuidas TikToki paremini ära kasutada

Digiturundusagentuuri ePPC asutaja ja strateegiajuhi ja tänavuse Aasta Digitegu žüriiliikme Karl Pae sõnul on digiturunduse valdkond täna väga tehniline ja enamasti turunduses vastavad tehnilised teadmised puuduvad ning arendajatel pole täpset arusaama, mida turundajatel vaja on.
Rahvusvahelistele Google Adsi kampaaniatele ja äppide turundamisele keskendunud agentuuri ePPC asutaja ja strateegiajuht Karl Pae.
Foto: Andres Haabu

Millised on teie arvates täna digiturunduse peamised väljakutsed?

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700