Autor: Laura Reiter • 26. august 2022

LeverUPi Baltikumi juht: turundajate jaoks on Google Analytics 4 näol tegemist kullapotiga

LeverUPi Baltikumi üksuse juhi ja tänavuse Aasta Digitegu žüriiliikme Märt Jõesaare sõnul on täna digiturunduse üheks suurimaks väljakutseks see, kuidas kesisema andmete kättesaadavuse juures rahuldada klientide aina suurenevat nõudlust personaalsete pakkumiste järele.
Maailma suurima kliendihaldustarkvara (CRM) pakkuja Salesforce'i partneri LeverUPi Baltikumi üksuse juht Märt Jõesaar.

Millised on teie arvates täna digiturunduse peamised väljakutsed?

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700