• 01.07.22, 17:17

Joel Volkov: reklaamil on palju laialdasem mõju, kui arvatakse

Agentuuri Tank loovjuht Joel Volkov rääkis Äripäeva raadio „Eetris on turundusuudised“ saates, et reklaamivaldkond on üks kõrgeima kordajaga majandusharu, moodustab Euroopa tööhõivest 2,6 protsenti, stimuleerib ettevõtlust ja konkurentsi ning aitab kaasa meediapaljususe ja vaba ajakirjanduse tagamisele.
Agentuuri Tank loovjuht Joel Volkov.
  • Agentuuri Tank loovjuht Joel Volkov.
Volkov on öelnud, et reklaam on üks suurima kordajaga majandusvaldkond ja strateegiline tööstusharu, kuid seda reguleeriv seadus on igatpidi ära väntsutatud ning ajast ja arust. „Selle väite esimene pool, et reklaam on suurima kordajaga majandusvaldkond, ei põhine ainult minu n-ö sisetundel, vaid audiitorfirma Deloitte’i pikaajalise uuringu tulemustel, mis viidi läbi Maailma reklaamiandjate föderatsiooni palvel,“ sõnas Volkov ja lisas, et Deloitte kogus selleks andmeid 17 aasta vältel ehk aastast 1997 kuni 2014 ning uuringus analüüsiti süvitsi 28 riiki, lisaks kaasati veel rida väikemaid riike, sh Eesti ja teised Balti riigid.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele