Agentuuri Tank loovjuht Joel Volkov rääkis Äripäeva raadio „Eetris on turundusuudised“ saates, et reklaamivaldkond on üks kõrgeima kordajaga majandusharu, moodustab Euroopa tööhõivest 2,6 protsenti, stimuleerib ettevõtlust ja konkurentsi ning aitab kaasa meediapaljususe ja vaba ajakirjanduse tagamisele.

- Agentuuri Tank loovjuht Joel Volkov.
Volkov on öelnud, et reklaam on üks suurima kordajaga majandusvaldkond ja strateegiline tööstusharu, kuid seda reguleeriv seadus on igatpidi ära väntsutatud ning ajast ja arust. „Selle väite esimene pool, et reklaam on suurima kordajaga majandusvaldkond, ei põhine ainult minu n-ö sisetundel, vaid audiitorfirma Deloitte’i pikaajalise uuringu tulemustel, mis viidi läbi Maailma reklaamiandjate föderatsiooni palvel,“ sõnas Volkov ja lisas, et Deloitte kogus selleks andmeid 17 aasta vältel ehk aastast 1997 kuni 2014 ning uuringus analüüsiti süvitsi 28 riiki, lisaks kaasati veel rida väikemaid riike, sh Eesti ja teised Balti riigid.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Seekordses "Eetris on turundusuudised" saates on fookuses reklaamiseadus ning selle mõju turundusele.
Reklaam on üks suurima kordajaga majandusvaldkond ning strateegiline tööstusharu, kuid seda reguleeriv seadus on igatpidi ära väntsutatud ning ajast ja arust, kirjutab agentuuri Tank loovjuht Joel Volkov.
Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet (TTJA) on loonud koostöös Turundajate Liiduga (TULI) uue juhendi, mille eesmärk on anda lihtsustatud ülevaade nõuetest finantsteenuse reklaamile.
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.