Autor: Laura Reiter • 1. juuli 2022

Joel Volkov: reklaamil on palju laialdasem mõju, kui arvatakse

Agentuuri Tank loovjuht Joel Volkov rääkis Äripäeva raadio „Eetris on turundusuudised“ saates, et reklaamivaldkond on üks kõrgeima kordajaga majandusharu, moodustab Euroopa tööhõivest 2,6 protsenti, stimuleerib ettevõtlust ja konkurentsi ning aitab kaasa meediapaljususe ja vaba ajakirjanduse tagamisele.
Agentuuri Tank loovjuht Joel Volkov.

Volkov on öelnud, et reklaam on üks suurima kordajaga majandusvaldkond ja strateegiline tööstusharu, kuid seda reguleeriv seadus on igatpidi ära väntsutatud ning ajast ja arust. „Selle väite esimene pool, et reklaam on suurima kordajaga majandusvaldkond, ei põhine ainult minu n-ö sisetundel, vaid audiitorfirma Deloitte’i pikaajalise uuringu tulemustel, mis viidi läbi Maailma reklaamiandjate föderatsiooni palvel,“ sõnas Volkov ja lisas, et Deloitte kogus selleks andmeid 17 aasta vältel ehk aastast 1997 kuni 2014 ning uuringus analüüsiti süvitsi 28 riiki, lisaks kaasati veel rida väikemaid riike, sh Eesti ja teised Balti riigid.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700