Autor: Best Marketing • 22. juuni 2022

#14poleokei jõudis maailma tuntuima loovkonkursi Cannes Lions finaali ja võitis pronkslõvi

Optimisti ja Eesti Seksuaaltervise Liidu kampaania #14poleokei jõudis maailma suurima loovkonkursi Cannes Lions PR- ja sotsiaalmeedia kategooriates shortlisti. 23. juunil selgusid võitjad ning esmakordselt vaba Eesti ajaloos võitis Eesti kampaania pronkslõvi ja seda avaliku sektori PR-kategoorias.

„Oleme Cannes Lionsi finaali jõudmise üle siiralt õnnelikud, kuid kindlasti pole meie selleteemaline võitlus veel lõppenud. Maailmas on endiselt palju riike, kus seksuaalse enesemääramise vanus on alla 16. eluaasta. Loodame, et tunnustus paneb üha rohkem inimesi ja riike mõtlema, et 14 pole okei,“ sõnas kampaania üks loovjuhte Anoorupa Bose.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700