Autor: Best Marketing • 22. juuni 2022
#14poleokei jõudis maailma tuntuima loovkonkursi Cannes Lions finaali ja võitis pronkslõvi
Optimisti ja Eesti Seksuaaltervise Liidu kampaania #14poleokei jõudis maailma suurima loovkonkursi Cannes Lions PR- ja sotsiaalmeedia kategooriates shortlisti. 23. juunil selgusid võitjad ning esmakordselt vaba Eesti ajaloos võitis Eesti kampaania pronkslõvi ja seda avaliku sektori PR-kategoorias.
„Oleme Cannes Lionsi finaali jõudmise üle siiralt õnnelikud, kuid kindlasti pole meie selleteemaline võitlus veel lõppenud. Maailmas on endiselt palju riike, kus seksuaalse enesemääramise vanus on alla 16. eluaasta. Loodame, et tunnustus paneb üha rohkem inimesi ja riike mõtlema, et 14 pole okei,“ sõnas kampaania üks loovjuhte Anoorupa Bose.