Autorid: Laura Reiter, Hando Sinisalu • 13. detsember 2021

Optimisti kampaania „14 pole okei“ võitis Epica Awardsil hõbeda

Ühel maailma hinnatuimal loovkonkursil Epica Awards, mille grande finale leidis aset 9. detsembril, võitis Optimisti kampaania „14 pole okei“ hõbeda. Horvaatia agentuur Studio Sonda, kes võitis samuti tänavu BalticBestil kulla, pälvis "100 % FREE COVID JOURNEY" kampaania eest Epical hõbe- ja pronksmedali.

Epica Awardsi žürii koosneb üle 200 turundus- ja kommunikatsioonialaste väljaannete toimetajatest ja vanemreporteritest enam kui 500 riigist üle maailma. Eestit esindas žüriis Best Marketingi ürituste programmijuht, moderaator ja ajakirjanik Hando Sinisalu.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700