• 13.12.21, 14:00

Optimisti kampaania „14 pole okei“ võitis Epica Awardsil hõbeda

Ühel maailma hinnatuimal loovkonkursil Epica Awards, mille grande finale leidis aset 9. detsembril, võitis Optimisti kampaania „14 pole okei“ hõbeda. Horvaatia agentuur Studio Sonda, kes võitis samuti tänavu BalticBestil kulla, pälvis "100 % FREE COVID JOURNEY" kampaania eest Epical hõbe- ja pronksmedali.
Optimisti kampaania „14 pole okei“ võitis Epica Awardsil hõbeda
Epica Awardsi žürii koosneb üle 200 turundus- ja kommunikatsioonialaste väljaannete toimetajatest ja vanemreporteritest enam kui 500 riigist üle maailma. Eestit esindas žüriis Best Marketingi ürituste programmijuht, moderaator ja ajakirjanik Hando Sinisalu.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 16.06.25, 14:55
Infopanka lisandus 9 uut AI-ga täiustatud andmeplokki
Alates 12.06.2025 näevad Infopanga kasutajad ettevõtte vaates senisest märksa rohkem sisu. Kokku on lisandunud 9 uut andmeplokki, mille loomisel on kasutatud majandusaasta aruandeid, tehisaru ja teisi Infopanga andmeid.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele