• 13.12.21, 14:00

Optimisti kampaania „14 pole okei“ võitis Epica Awardsil hõbeda

Ühel maailma hinnatuimal loovkonkursil Epica Awards, mille grande finale leidis aset 9. detsembril, võitis Optimisti kampaania „14 pole okei“ hõbeda. Horvaatia agentuur Studio Sonda, kes võitis samuti tänavu BalticBestil kulla, pälvis "100 % FREE COVID JOURNEY" kampaania eest Epical hõbe- ja pronksmedali.
Optimisti kampaania „14 pole okei“ võitis Epica Awardsil hõbeda
Epica Awardsi žürii koosneb üle 200 turundus- ja kommunikatsioonialaste väljaannete toimetajatest ja vanemreporteritest enam kui 500 riigist üle maailma. Eestit esindas žüriis Best Marketingi ürituste programmijuht, moderaator ja ajakirjanik Hando Sinisalu.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 09:00
Pakend võib olla sinu ettevõtte parimaks turundajaks
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele