Autor: Laura Reiter • 14. september 2021

Optimisti loovjuhid: tegime „14 pole okei“ kampaaniale nulleelarvega 360-kraadist turundust

Sotsiaalkampaania „14 pole okei“ sai erinevate tiitlitega pärjatud tänavusel Kuldmunal ning lisaks noppis enim auhindu hiljuti toimunud globaalsel väikeriikide reklaamikonkursil BalticBest. Kampaania loovjuhtide sõnul oli Eesti Seksuaaltervise Liit neile unelmate klient, kes lasi neil teha, mida heaks arvati, ning üheskoos jõuti kampaaniaga seaduse muudatuse eelnõuni, mis rakendub loodetavasti uue aasta alguses.

KAMPAANIA TAUSTALUGU

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700