• 26.08.21, 14:12

BalticBest 2021 konkursil noppis kõige rohkem auhindu Optimist

Eile auhindas rahvusvaheline žürii reklaamikonkursil BalticBest 2021 parimaid. Enim auhindu tuli Eestisse ja Lätti ning kõige tipus võidutsesid teravaid teemasid käsitlevad sotsiaalkampaaniad.
Optimisti "14 pole okei" kampaania keskmes on väljamõeldud lugu 14-aastasest Piiast ja 54-aastasest Kristost.
  • Optimisti "14 pole okei" kampaania keskmes on väljamõeldud lugu 14-aastasest Piiast ja 54-aastasest Kristost.
Kokku jagati 20 kulda, 19 hõbedat ja 19 pronksmedalit. Eesti agentuurid noppisid 20 auhinda, Läti 19, Leedu 10 ning medalid läksid ka Jamaika, Horvaatia, Mauritiuse ja Gruusia agentuuridele.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 24.01.25, 10:44
Telereklaam on tõhus ka sotsiaalmeedia ajastul
Kuula uue turundussarja esimest saadet
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele