Aasta Turundustegu võitja case study: „14 pole okei“ kampaania, mis viis seaduse muudatuseni
Avaliku sektori kategoorias Aasta Turundustegu 2021 tiitli võitnud Eesti Seksuaaltervise Liidu kampaania „14 pole okei“ viis seksuaalse enesemääratluse vanuse alampiiri tõstmise seaduse muudatuseni, mis loodetavasti jõustub juba selle aasta 1. juunist.
Eesti Seksuaaltervise Liit tegi valitsusele ettepaneku tõsta seksuaalse enesemääramise piiri neljateistkümnelt eluaastalt kuueteistkümnele. Koostöös agentuuriga Optimist viidi läbi meediakampaania, et tekitada avalikku tähelepanu ja ühiskondlikku survet. Kampaania loovlahendus ei jätnud külmaks ühtegi inimest, kes seda nägi, ja seda nägid väga paljud. Tulemus: Justiitsministeeriumis on valminud vastavad eelnõud ja Riigikogus on toimunud juba seaduse muudatuse esimene lugemine.
Aasta Turundustegu 2021 konkursi finaali ehk ärikategoorias viie parima sekka jõudnud Luminori kodulaenukampaania „Sinu kodu, Sinu reeglid“ lõi laineid kõikides Balti riikides, saavutades või ületades enamikul juhul oma eesmärgid. Sellele aitasid kaasa täiesti uued lähenemised, kuna konkurents finantssektoris on tihe.
Aasta Turundustegu 2021 konkursi finaali ehk ärikategoorias viie parima sekka jõudnud Alexela nutihaagiste äpp võimaldab haagiseid rentida üle Eesti kliendile kõige sobivamal ajal ja kohas. Äpi „Haagis“ vahendusel renditi Alexela haagiseid ligikaudu 15 000 korda, seega 2021. aasta lõpuks olid kõikidest haagise rentimistest tehtud 75 protsenti mobiilirakenduses.
Aasta Turundustegu 2021 konkursi finaali ehk ärikategoorias viie parima sekka jõudnud Prisma värbamise imagokampaania eristus konkurentidest nii oma sõnumite kui ka visuaalidega, täites igati püstitatud eesmärgi.
Aasta Turundustegu 2021 konkursi finaali ehk ärikategoorias viie parima sekka jõudnud Nasdaq Tallinna börsi juht Kaarel Otsa sõnul oli nende eesmärk 2021. aastast teha kõige edukam börsiaasta Tallinna börsi senise 25-aastase ajaloo jooksul. See ka saavutati.
Tänases ärikeskkonnas on jätkusuutlikkusest mõjutatud otsused muutunud ettevõtete jaoks vältimatuks. Nende otsuste baasilt võivad kujuneda kliendi- ning partnersuhted, ostu- ja müügitingimused ning ettevõtte brändi üldine kuvand.