Autor: Laura Reiter • 29. aprill 2022

Aasta Turundustegu võitja case study: „14 pole okei“ kampaania, mis viis seaduse muudatuseni

Avaliku sektori kategoorias Aasta Turundustegu 2021 tiitli võitnud Eesti Seksuaaltervise Liidu kampaania „14 pole okei“ viis seksuaalse enesemääratluse vanuse alampiiri tõstmise seaduse muudatuseni, mis loodetavasti jõustub juba selle aasta 1. juunist.
Foto: Laura Reiter

Eesti Seksuaaltervise Liit tegi valitsusele ettepaneku tõsta seksuaalse enesemääramise piiri neljateistkümnelt eluaastalt kuueteistkümnele. Koostöös agentuuriga Optimist viidi läbi meediakampaania, et tekitada avalikku tähelepanu ja ühiskondlikku survet. Kampaania loovlahendus ei jätnud külmaks ühtegi inimest, kes seda nägi, ja seda nägid väga paljud. Tulemus: Justiitsministeeriumis on valminud vastavad eelnõud ja Riigikogus on toimunud juba seaduse muudatuse esimene lugemine.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700