Aasta Turundustegu 2021 finalisti case study: Luminori Baltikumi-ülene kodulaenukampaania, mis kasvatas lepingute arvu hüppeliselt
Aasta Turundustegu 2021 konkursi finaali ehk ärikategoorias viie parima sekka jõudnud Luminori kodulaenukampaania „Sinu kodu, Sinu reeglid“ lõi laineid kõikides Balti riikides, saavutades või ületades enamikul juhul oma eesmärgid. Sellele aitasid kaasa täiesti uued lähenemised, kuna konkurents finantssektoris on tihe.
Perioodil 19.08.-10.10.2021 oli Luminoril käimas kodulaenu kampaania „Sinu kodu, Sinu reeglid“. Kampaania toimus samaaegselt kõikides Balti riikides ning oli pühendatud inimestele, kes mõtlesid esimese kodu ostule. Kampaania lühiajaline eesmärk oli tõsta inimeste teadlikkust Luminori personaalsest kodulaenu terviklahendusest ja saavutada seatud müügieesmärgid. Samuti oli oluline, et inimesed tunneksid, et Luminori kodulaenu lahendus on personaalne ning neil on võimalik selles protsessis otsuseid teha.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Best Marketingi iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline turundusuudis ei jääks märkamata.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490[email protected]