Kuidas agentuuriga koostööst võimalikult palju võita?
PR-agentuuri kasutamine võib tuua suurepäraseid tulemusi, aga seda vaid juhul, kui agentuuri osatakse hästi kaasata, kirjutab Meta Advisory uue äri juht Ann Hiiemaa. Kuidas muuta koostöö mõlema poole jaoks võimalikult efektiivseks?
Viis aastat kogemust Eesti juhtivas PR-agentuuris erinevates rollides on näidanud, et on ettevõtteid, kes saavad tänu agentuurile teistest oluliselt paremaid tulemusi. Need õppetunnid võimaldavad uusi kliente koostöö alguses nõustada, kuidas kohe koostööle õige alus laduda.
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“