Digiturunduse konverents Best Internet toimub juba novembris! Kuni 10. novembrini kehtib varajase registreeruja soodushind, seega tasub ennast nüüd kirja panna.
18.-19. novembrini toimuval digiturunduse konverentsil Best Internet räägitakse digiturundusest tavaturundajatele. Digikanalites kipuvad turunduse ja müügi piirid hägustuma ja omavahel ühinema, mistõttu selle aasta läbivaks teemaks ongi turunduse ja müügi integreerimine ehk kuidas teha nii, et üks toetaks teist.
Best Internet 2020 soodushinnaga piletid on müügil kuni 10. novembrini (kaasa arvatud).
Registreeruge soodushinnaga siin! Kahepäevasele konverentsile on oodatud osalema näiteks ettevõtete turundusjuhid ja -spetsialistid; ettevõtete müügijuhid; turundusagentuuride strateegid, loovjuhid ja projektijuhid; väikeste ja keskmiste ettevõtete juhid. Teisisõnu kõik, kes oma igapäevatöös küll pidevalt tegelevad digiturundusega, kuid ei pruugi olla digivaldkonnale spetsialiseerunud.
TEEMAD JA ESINEJAD, 18. NOVEMBER 2020
Tehnoloogiatrendid: mis on
hype ja mis on tulnud selleks, et jääda?
Henrik Roonemaa, Geenius.ee toimetaja
Turunduse ja müügi ühendamine ehk
revenue marketing. Andrus Purde, Outfunneli juht
Revenue marketing – turundus, mis teenib raha. Raviv Turner, CaliberMind'i asutaja ja juht (USA)
Turundus ja müük Amazonis.
Egle RaadikKuidas luua digiturunduse strateegiat?
Taavi Raidma, Convertali partner ja digiturunduse strateeg
Inspiratsioonisessioon: Eesti digiturunduse parimad praktikad ehk konkursi
Aasta Digitegu 2020 finalistide esitlused.
Töö esitamiseks laadige siit alla ankeet ja
saatke hiljemalt 6. novembriks e-posti aadressile
[email protected].
TEEMAD JA ESINEJAD, 19. NOVEMBER 2020
Kuidas luua kliendisõbralikku veebi, mis töötaks hästi müügikanalina? Smashingconf'i juht Vitaly Friedman (Saksamaa)
Hetkel kuum
Avaliku sektori kategoorias väga tugev konkurents
AegaOn müügi ja turunduse integreerimise kogemuslugu. Rauno Kutti, AegaOn juht
Uus Maa kinnisvarabüroo müügi ja turunduse integreerimise kogemuslugu. Kaie Kass-Agcay, Uus Maa turundusjuht
Elisa Eesti klienditeeninduse digitaliseerimise lugu. Mailiis Ploomann, Elisa Eesti telekomiteenuste valdkonna juht
Kuidas Instagrami abil äri kasvatada? Getter Madison, Thymeout'i rajaja
Teema kinnitamisel. Peeter Marvet, Zone.ee küberturvalisuse ekspert
Müügi ja turunduse ühendamine digikanalites: teooria ja praktika sTARTUp Day näitel. Andres Kuusik, Tartu Ülikooli turundusprofessor ja sTARTUp DAY asutaja
Kuidas mõjutada inimeste käitumist, et nad veebist rohkem ostaksid? Björn Owen Glad, Spooni globaalne brändijuht (Rootsi)
Kuidas B2B müügiga LinkedINis saab ennast valdkonna eksperdiks brändida ja lasta arvutil müüa samal ajal, kui ise magad.
Andres Kostiv, UX disainer ja Futurist OÜ juht
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!