Olulised nõuanded, mis aitavad Amazonis edukalt tooteid müüa
„Digiturunduse praktikumi“ saates on külas Amazoni ettevõtja ja Best Interneti esineja Egle Raadik, kes räägib sellest, kuidas Amazoni platvormil äri ajada ning seal tooteid müüa ja turundada.
Amazoni ettevõtja Egle Raadik. Foto: erakogu
Amazonis võib oma kaupu müüa ja turundada igaüks – kogu maailm on lahti. Egle Raadik alustas paar aastat tagasi nullist ja müüb täna Amazonis kaupu juba rohkem kui 1 miljoni euro eest, lähiaja eesmärk on saavutada 5 miljoni eurone käive. Ta ise ütleb, et tema edu on rajatud andmete anlüüsile.
Saates kuuleb ka, kui hästi Eesti Amazoni müüjatel läheb, kuidas SEO’d optimeerida ning kui olulised on review’d. Saadet juhib Priit Kallas Dreamgrow Digitalist.
Toodete käibeid ja müügimahte näeb selliste tööriistadega:
Digiajastule vaatamata võib trükitud kalendreid leida pea igast ettevõttest. Paljud neist on mõne partnerfirma poolt kingitud, kuid sellise kingituse loomist saab vaadata ka täiesti uue nurga alt.