Autor: Andres Kostiv • 27. mai 2020

Hea e-poe disain paneb kliendi ostma

Mis on see, mis paneb inimesed ühest e-poest ostma ja sinna tagasi tulema ning teistest jällegi kiirelt ja igaveseks lahkuma? Futurist UI/UX disainer Andres Kostiv toob mitmeid näiteid, kuidas hea disain aitab e-poe müüki kasvatada.
Andres Kostiv

18. ja 19. novembril 2020 toimub digiturunduse konverents Best Internet, kus Andres Kostiv räägib sellest, kuidas B2B müügiga saab ennast LinkedInis valdkonna eksperdiks brändida ja lasta arvutil müüa samal ajal, kui ise magad. Tutvuge programmiga ja registreeruge siin!

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700