Autor: Marianne Liibert • 6. oktoober 2020

Henrik Roonemaa: sõnumi efektiivsus on võrdelises seoses kuulamise kergusega

Inimesed kalduvad heale pildile rohkem tähelepanu pöörama kui kvaliteetsele helile, nentis Geenius.ee toimetaja ja Best Interneti esineja Henrik Roonemaa.
Henrik Roonemaa

18. ja 19. novembril toimub Swissotelis digiturunduse konverents Best Internet, mis on mõeldud tavaturundajatele, kes oma igapäevatöös puutuvad kokku digiturundusega. Tänavuse konverentsi läbiv teema on turunduse ja müügi integreerimine. Esinejate seas on ka Geenius.ee toimetaja Henrik Roonemaa, kes räägib tehnoloogiatrendidest - täpsemalt sellest, mis on hype ja mis on tulnud selleks, et jääda, ning kuidas need tulevikus tarbijakäitumist mõjutama hakkavad.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700