Autor: Taavi Raidma • 8. oktoober 2020

Digiturundus on saanud kaubanduses möödapääsmatuks

Kujutame end esmalt ajas 15 või 20 aastat tagasi. Millistes kanalites oleks võimalus oma toodet või teenust müüa?

Valdkonna asjatundjad paneksid kindlasti reklaamid käima TV-s, raadios, riputaksid üles silmapaistva printreklaami tänavale ja kuulutaksid enda olemasolust ajalehe väljaannetes.

Arvestades, et muid infoallikaid tol ajal ei olnudki, siis nende tegevustega garanteerid kindlasti jõudmise väga suure hulga inimesteni. Ütleme nüüd aga, et müüdavaks tooteks on professionaalsed käärid juuksuritele – mis kasu on suurtest massidest, kuhu kuuluvad ka kokad, tehasejuhid, autoremondilukksepad ja kooliõpetajad? Sel ajal lihtsalt ei olnud väga palju võimalusi, kuidas kitsendada oma reklaami jõudmist konkreetsete huvigruppideni.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700