• 03.06.19, 14:57
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Millised on põhitrendid maailma suurimatel meedia- ja reklaamiturgudel?

Kantar Emori strateegiakonsultant Kristiina Kruuse kirjutab, et meediajälgijate valikuvõimalus on kasvanud piltlikult öeldes väikesest piiratud valikuga butiigist tohutu suureks ööpäevaringselt avatud kaubanduskeskuseks, kust saab kõike, mida soovida võiks.
Millised on põhitrendid maailma suurimatel meedia- ja reklaamiturgudel?
Maailma juhtiv teabe- ja konsultatsioonifirma Kantar võttis oma uuringus Dimensions 2019 vaatluse alla suuremad muutused meediamaastikul. Kantar Emori strateegiakonsultant Kristiina Kruuse lisas juurde Eesti andmed ja toob välja kõnekamad trendid.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.05.25, 13:50
Digiposter laieneb: uus partner Postimaja ja suuremad ekraanid linnas
Saates „Password. Make marketing fun again“ teeme juttu välimeediast. Külas on Digipostri juht Priit Pedanik ja müügijuht Hardi Potter.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele