Millised on põhitrendid maailma suurimatel meedia- ja reklaamiturgudel?
Kantar Emori strateegiakonsultant Kristiina Kruuse kirjutab, et meediajälgijate valikuvõimalus on kasvanud piltlikult öeldes väikesest piiratud valikuga butiigist tohutu suureks ööpäevaringselt avatud kaubanduskeskuseks, kust saab kõike, mida soovida võiks.
Maailma juhtiv teabe- ja konsultatsioonifirma Kantar võttis oma uuringus Dimensions 2019 vaatluse alla suuremad muutused meediamaastikul. Kantar Emori strateegiakonsultant Kristiina Kruuse lisas juurde Eesti andmed ja toob välja kõnekamad trendid.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Best Marketingi iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline turundusuudis ei jääks märkamata.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490[email protected]