• 02.03.17, 13:35
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Aasta Meediategu 2016 tiitli nimel võistleb 30 tööd

Võitjad selguvad 17. märtsi õhtul Kuldmuna galal Saku Suurhallis. Vaata, kes osalevad konkursil!
Aasta Meediategu 2016 tiitli nimel võistleb 30 tööd
Aasta Meediategu 2016
Aasta Meediategu 2016 võitjad selguvad 17. märtsi õhtul Kuldmuna galal. Grand prix' võitja ettekannet kuuleb juba 17. märtsi pärastlõunal Passwordi laval. Tutvu kavaga ja tule osalema: www.password.ee. Viimane võimalus registreerida on reedel, 10. märtsil!

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 08:45
Toomas Truuverk: "Suvi on B2B turunduses suhete loomise, mitte müügi aeg"
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele