23. juuni 2015
Jaga lugu:
Uudised
Ainult tellijale

Cannes Lions Promo & Activation kategooria võitis Volvo "Lifepaint"

Volvo Lifepaint  

Cannes Lions 2015 Promo & Activation kategooria peaauhinna võitis Volvo "Lifepaint" eest Grey London. Cannes'is hinnatakse kõrgelt töid, mis päästavad elusid, ja see töö on kahtlemata üks sellistest.

"Lifepaint"on autotulede valgust peegeldav spreivärv, mida võib lasta peaaegu igasugusele materjalile - riietele, kingadele, jalgratastele, laste seljakottidele, isegi koerte jalutusrihmadele - see kestab nädal aega, kuni pesuni. Päevavalguses on värv nähtamatu. 

Sisu on kättesaadav ainult tellijale. Vaatamiseks logi sisse või osta ligipääs allolevalt lingilt.

VORMISTA TELLIMUS KOHE JA SAAD:
  • Ligipääsu kõigile lukus lugudele
  • Ligipääsu ajakirja Kaja PDFidele
  • Jaga lugu:
    BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

    Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

    Bestmarketing.ee toetajad:

    Enimloetud
    Maarit Eerme
    Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 51 44 884Maarit.eerme@aripaev.ee
    Hando Sinisalu
    Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561hando@best-marketing.com
    Cätlin Puhkan
    Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügiijuhtTel: +372 5331 5700catlin.puhkan@aripaev.ee
    Helen Külaots
    Helen KülaotsBest Marketingi kaasautorTel: +372 523 1550helen@best-marketing.com