Autor: Keit Ausner • 27. oktoober 2023

Kuidas turundusautomaatikaga rutiinseid tööülesandeid ära kaotada?

Seekordses "Digiturunduse praktikumi" raadiosaates tuleb juttu turundustegevuste automatiseerimisest ning selleks oleme saatesse kutsunud Telia Eesti digiturunduse osakonna juhi Emilie Toomela-Kärsoni, GBC tegevjuhi Juri Dushko ja Salesforce Marketing Cloudi konsultandi Taavi Uudami.
Salesforce Marketing Cloudi konsultant Taavi Uudam, GBC tegevjuht Juri Dushko, Telia Eesti digiturunduse osakonna juht Emilie Toomela-Kärson ja saatejuht Keit Ausner.
Foto: Äripäev

Saates tuleb juttu sellest, mis üldse on turunduse automatiseerimine, millised on praegu turunduse automatiseerimise kõige populaarsemad tööriistad ja platvormid ning kuidas automatiseerimist kasutades klientide lojaalsust suurendada. Lisaks räägitakse ka suurimatest väljakutsetest, andmetest ja nende kvaliteedist ning kuidas üldse ettevõttes automatiseerimist alustada.

Saadet juhib külalissaatejuht Keit Ausner.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700