• 02.12.25, 08:00

Eesti ettevõtted sõlmivad messidel tehinguid miljonites eurodes

Ühisstendide tugi aitab ettevõtetel avada uusi turge, kasvatada nähtavust ja luua kontakte, mida üksi tegutsedes oleks keeruline saavutada, ütleb EISi ekspordi osakonna juht Andres Kikas.

Kokkuvõtet koostab tehisarusüsteem, mitte inimene. Tehisaru võib teha vigu, seepärast soovitame alati tutvuda originaaltekstidega, millele on vastuse juures viidatud. Äripäeva toimetus ei kontrolli tehisaru antavaid vastuseid, kuid võib neid vaadata hiljem, et teenust arendada. Ootame kasutajate tagasisidet aadressil [email protected].

Eesti ettevõtted sõlmivad messidel tehinguid miljonites eurodes
  • Foto: EIS
Eesti ühisstendid ja ärimissioonid viisid ettevõtjad meditsiini-, elektroonika-, masinaehituse-, meretööstuse- ja kosmosetehnoloogia valdkonna sündmustele, sealhulgas Düsseldorfis toimunud Medica messile, Müncheni Productronicale, FMB tööstusmessile, Hollandi Metstrade’ile ning kosmoseküberkaitse fookusega Space Tech Expo ärimissioonile Bremenisse. Ettevõtted tõid Ettevõtluse ja Innovatsiooni SA (EIS) toel messidelt sadu uusi kontakte ja käibepotentsiaali miljonites eurodes, ainuüksi Medica messilt saadud edasimüüjate ekspordikäive ulatub ligi 3 miljoni euroni.

Seotud lood

Arvamused
  • 07.10.25, 07:10
Urmet Seepter: Rahvusvaheline turundus ei ole investeering, vaid investeerimine!
„Kui räägime turundusest, eriti rahvusvahelisest, kipub ettevõtte juhtkond seda käsitlema kui ühekordset investeeringut. Paneme summa lauale, teeme kampaania või palkame partneri ning ootame, et tulemused tuleksid kiiresti ja mõõdetavalt tagasi,“ kirjutab Urmet Seepter arvamuskonkursile Tark Turundus saadetud loos.
Arvamused
  • 21.11.25, 08:00
Leila Haugas: Eksport pole tuumafüüsika – siin on kõik lihtne!
„Eksportturgudega tegelevate ettevõtete elu on riskantne ja väljakutseterohke. Esmalt tuleks mõelda ja analüüsida, millistele turgudele üldse siseneda ja kas need regioonid on maailmas ettevõtte ja toote või teenuse seisukohalt kasulikud,“ kirjutab Leila Haugas arvamuskonkursile Tark Turundus saadetud loos.
Uudised
  • 30.10.25, 12:40
Eesti ekportöörid löövad häirekella
Ettevõtjad: Eesti ekspordipoliitika vajab selgemat fookust, pikaajalisemat plaani ja suuremat paindlikkust
Eesti ettevõtjad tunnevad, et nende rahvusvahelist konkurentsivõimet pärsivad ebastabiilne maksukeskkond, ülereguleeritus ja liigne bürokraatia. Ettevõtluse ja Innovatsiooni Sihtasutuse (EIS) kohtumisel Eesti eksportivate ettevõtjatega arutati, mida peaks Eesti tegema teisiti, et ekspordis samm edasi astuda.
Uudised
  • 24.11.25, 08:00
Eesti aknaettevõte tõestab: eksport algab mõtteviisist, mitte müügist
Eesti üks suuremaid puidust akende ja uste tootjaid Lasita Aken näeb ekspordi kasvatamist pikaajalise vastutuse, mitte kiirete võitude projektina. Ettevõtte juht Karl-Martin Rammo rõhutab, et iga turg on omaette maailm ning edu eeldab süsteemset eeltööd ja valmisolekut kohaneda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele