• 30.10.25, 12:40

Eesti ekportöörid löövad häirekella

Eesti ettevõtjad tunnevad, et nende rahvusvahelist konkurentsivõimet pärsivad ebastabiilne maksukeskkond, ülereguleeritus ja liigne bürokraatia. Ettevõtluse ja Innovatsiooni Sihtasutuse (EIS) kohtumisel Eesti eksportivate ettevõtjatega arutati, mida peaks Eesti tegema teisiti, et ekspordis samm edasi astuda.
Eesti ekportöörid löövad häirekella
  • Foto: Liis Treimann
EISi sügisene kohtumine paarikümne Eesti eksportiva ettevõtjatega tõi lavale ausa arutelu ettevõtete väljakutsetest ja võimalustest. Oma kogemusest rääkisid BLRT Grupi juhatuse nõunik Roman Vinartšuk, Nortali kaitsevaldkonna asepresident Marko Kaseleht, YOOKi tegevjuht Katre Kõvask ja EISis eksporti vedanud Eva-Kristiina Ponomarjov.

Seotud lood

Arvamused
  • 30.10.25, 13:11
Olev Tehver: Me oskame teha, aga ei julge rääkida
„Eestlane on harjunud tegema, mitte rääkima. Meil on sügaval sees hoiak, et head asja ei pea ise kiitma – küll teised märkavad. Paraku ei tööta see lähenemine rahvusvahelisel turul, kus tähelepanu nimel võistlevad tuhanded brändid ja riigid,“ kirjutab Olev Tehver arvamuskonkursile Tark Turundus saadetud loos.
Uudised
  • 29.10.25, 08:27
Arvamuskonkursi žüriiliige Kadri Gröön: Eesti lugu müüb, kui seda õigesti rääkida
„Meil on kõik olemas, et teha maailmatasemel turundust“
Turundus on investeering, mitte kulu. Kultuuritundlikult ja läbimõeldult tegutsedes on see välisturgudel uste avaja, osa ekspordistrateegiast, leiab EISi ekspordiosakonna rahvusvahelise turunduse valdkonna juht ja arvamuskonkursi Tark Turundus žüriiliige Kadri Gröön.
Uudised
  • 17.10.25, 15:33
Loomesektor tõestab end Eesti majanduse uue jõumootorina
Eesti loovsektor on kiire arenguga ning järjest olulisem osa riigi majandusest, kinnitab Värske Kantar Emori loomemajanduse kaardistus.
Arvamused
  • 07.10.25, 07:10
Urmet Seepter: Rahvusvaheline turundus ei ole investeering, vaid investeerimine!
„Kui räägime turundusest, eriti rahvusvahelisest, kipub ettevõtte juhtkond seda käsitlema kui ühekordset investeeringut. Paneme summa lauale, teeme kampaania või palkame partneri ning ootame, et tulemused tuleksid kiiresti ja mõõdetavalt tagasi,“ kirjutab Urmet Seepter arvamuskonkursile Tark Turundus saadetud loos.
Töökuulutused
  • 24.10.25, 13:26
Tervisekassa otsib juhatuse esimeest
Kandideerimise tähtaeg: 12.11.2025

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele