„Eks iga hea asi saab ükskord läbi,“ ütleb Andres Kangur oma lahkumisotsuse kohta. „Tunnen, et praegu on õige hetk anda teatepulk kolleegidele üle, teha käiguvahetus nii endale kui ettevõttele. Ligi seitse aastat on pikk aeg ühes ametis.“
Meie brändilubadus „If helps a lot“ tähendab, et aitamine ei seisne ainult kahju hüvitamises – meie ülesanne on võimalikult selgelt seletada, mida klient ostab ja milliseid riske tal on vaja katta, ütleb If Kindlustuse Baltikumi turunduse ja kommunikatsiooni juht Liene Meklere-Kutsare.
Alates 7. juulist 2025 juhib Omnicom Media Grupi meedia- ja turunduskommunikatsiooni agentuuri PHD Estonia Dane Tall, kes on kogenud turundusjuht ning kelle eesmärk on viia agentuur uude kasvuetappi.
Paljud sündmuste tellijad alahindavad tehnilise ettevalmistuse keerukust, kuid just seal sünnib edu või ebaõnn. Pikaajalise kogemusega Eventechi projektijuhid Mattias Tammik ja Mihkel Verlin näevad riske ette ja teavad, kuidas vältida olukordi, kus hea idee jääb teostamata.