Meie brändilubadus „If helps a lot“ tähendab, et aitamine ei seisne ainult kahju hüvitamises – meie ülesanne on võimalikult selgelt seletada, mida klient ostab ja milliseid riske tal on vaja katta, ütleb If Kindlustuse Baltikumi turunduse ja kommunikatsiooni juht Liene Meklere-Kutsare.

- If Kindlustuse Baltikumi turunduse ja kommunikatsiooni juht Liene Meklere-Kutsare
- Foto: Kristaps Liepa
If Kindlustuse Baltikumi turunduse ja kommunikatsiooni juhi Liene Meklere-Kutsare sõnul ei ole ta kunagi pidanud oma töös eraldi kaaluma, kui palju aega tal ühele või teisele riigile kulub. See tuleneb asjaolust, et If töötab Balti riikide ülese organisatsioonina. „Meil ei ole turunduse ja kommunikatsiooni osakonnas eraldi Eesti tiimi, kes tegeleks ainult Eesti teemadega, Läti tiimi, kes tegeleks vaid Lätiga ja nii edasi. Ma ei käi kord ühe, kord teise ja kolmanda inimese juures, et neid eraldi juhtida,“ selgitab ta.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
SUUR INTERVJUU!
Kuigi Medicum on Eesti meditsiinivaldkonda juba ligi 40 aastat kujundanud, siis on brändi tuntus siiani madal, möönab Medicumi värske turundus- ja kommunikatsioonijuht Gerly Kedelauk. Tema eesmärk on brändi tuntus uuele tasemele viia.
Märtsi algusest Hestia Hotel Groupi turundusjuhina töötav Kristi Ajaots tõdeb, et tema sisseelamist on väga palju mõjutanud Hestia brändi kogemine eelnevalt kliendina.
Juuli keskel Atria Eesti turundusjuhi ametisse astunud Marie Ojamaa asus uude ametisse selge visiooni ja suure soovi toel aidata kaasa Eesti hinnatuima lihabrändi arengule.
Põhimõtteliselt pidime suurema osa aastast lihtsalt ootama, milline lõplik otsus automaksu osas tehakse ja vastavalt sellele kiiresti kohanema ja tegutsema, räägib Amserv Auto turundusjuht Peter Roose.
Inimene läheb kauplusesse ja see on tema jaoks sedavõrd rutiinne tegevus, et ta on lihtsalt autopiloodil, räägib Prisma Peremarketi turundus- ja kommunikatsioonidirektor Liina Pärlin.