• 09.07.25, 13:00

Idufirmade turundaja Liisi Ruuse: kõik turundusmõõdikud peaksid ärikeelt rääkima

Lõppeesmärgina peab turundus toetama – ja tegelikult aitama ka vedada – käibekasvu, leiab äsja Vok Bikes’i turundust kureerima asunud Liisi Ruuse.
Vok Bikes’i värske turundusjuht Liisi Ruuse
  • Vok Bikes’i värske turundusjuht Liisi Ruuse
Liisi Ruuse on üle kümne aasta turundanud idufirmasid, tehes seda erinevates rollides: täiskohaga tiimiliikmena, konsultandia ja ka start-up’i asutajana. Sellest ajast kerkivad tema jaoks kõige eredamalt esile kolm kogemust, millest igaüks on talle täiesti erineva perspektiivi andnud.

Seotud lood

Uudised
  • 06.06.25, 10:00
Sul on idufirma? Ära lange kulukatesse intellektuaalomandi lõksudesse!
Aeg, raha ja närvid on kolm peamist ressurssi, mis kipuvad idufirmadel kõige sagedamini nappima. Seepärast tuleb iga äriline otsus teha strateegiliselt, et vältida nende väärtuslike varade raiskamist juhuslike vigade tõttu.
Uudised
  • 21.05.25, 09:19
Mesilasvaha suur võimalus: ülemaailmsele loominguliste idufirmade võistlusele sõidab LapaDuu
Eestit esindab globaalsel võistlusel Creative Business Cup osaühing Lapaduu, mis pakub alternatiivina toidukilele mesilasvahaga immutatud pakkematerjali.
Uudised
  • 04.03.25, 11:47
Mängustatud turunduse revolutsioon: Eesti turundusidu leidis rahvusvahelise kosilase
Rahvusvahelise haardega turundustarkvaraettevõte Optimove sõlmis lepingu mängustatud turunduslahendusi loova Eesti idufirma Adact ostmiseks.
Uudised
  • 05.11.24, 14:46
Eesti veebiturunduse idufirma sai tähelepanuväärse rahasüsti
Seejuures hoiab tänavu tublisti värvanud ettevõte oma töötajate arvu kasvu nüüd jõuga tagasi.
  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 08:45
Toomas Truuverk: "Suvi on B2B turunduses suhete loomise, mitte müügi aeg"
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele