Liisi Ruuse on üle kümne aasta turundanud idufirmasid, tehes seda erinevates rollides: täiskohaga tiimiliikmena, konsultandia ja ka start-up’i asutajana. Sellest ajast kerkivad tema jaoks kõige eredamalt esile kolm kogemust, millest igaüks on talle täiesti erineva perspektiivi andnud.
Aeg, raha ja närvid on kolm peamist ressurssi, mis kipuvad idufirmadel kõige sagedamini nappima. Seepärast tuleb iga äriline otsus teha strateegiliselt, et vältida nende väärtuslike varade raiskamist juhuslike vigade tõttu.
Eestit esindab globaalsel võistlusel Creative Business Cup osaühing Lapaduu, mis pakub alternatiivina toidukilele mesilasvahaga immutatud pakkematerjali.
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.