• 04.03.25, 11:47

Mängustatud turunduse revolutsioon: Eesti turundusidu leidis rahvusvahelise kosilase

Rahvusvahelise haardega turundustarkvaraettevõte Optimove sõlmis lepingu mängustatud turunduslahendusi loova Eesti idufirma Adact ostmiseks.
Adacti asutaja ja tegevjuht Kalev Kärpuk
  • Adacti asutaja ja tegevjuht Kalev Kärpuk
Tehingu järgselt jääb Adacti Eestis välja töötatud unikaalne lahendus klientidele jätkuvalt kasutatavaks, see liidetakse Optimove’i laiapõhjalise turundustööriistade portfoolioga ning Eestis hakkab tegutsema Optimove’i arenduskeskus.

Seotud lood

Saated
  • 16.02.24, 14:00
Mängustamine – kuidas see aitab ettevõtte turunduse uuele tasemele viia
Seekordses "Digiturunduse praktikumi" saates räägivad Adact asutaja ja juht Kalev Kärpuk ja saatejuht Priit Kallas Dreamgrowst mängustamisest ning sellest, kuidas see aitab ettevõtetel kliente rohkem enda juurde siduda.
Uudised
  • 08.06.23, 12:35
Mängulisi turunduslahendusi pakkuva platvormi Adact tiim sai täiendust
Adacti meeskonnaga liitus Guava HR endine Customer Success Manager Kristiina Beljajev, kes on kogenud spetsialist kliendisuhetes, brändingus ning rahvusvahelises kommunikatsioonis. Adacti soov on uue tiimiliikme liitumisega tõsta ettevõttes eelkõige klienditeekonna strateegiate loomise võimekust.
Uudised
  • 23.05.23, 11:49
Eesti idufirma Adact meelitas klientide ringi Starbucksi ja Gucci
Mänguliste turunduskampaaniate loomise tarkvara arendav Adact on oma klientide ringi meelitanud nii Starbucksi, KIA, Coca-Cola kui ka Gucci ning laieneb jõuliselt USA turule.
Uudised
  • 05.05.20, 14:15
Gamification turunduses - lihtsalt lõbus või efektiivne reklaamiliik?
Pole palju reklaamiliike, millega kaasata tarbijaid olenemata nende asukohast. Üks viis kodus istuvaid tarbijaid kaasata, nende kontaktandmeid koguda ja neile meelde jääda on mängustatud turundusega.
  • ST
Sisuturundus
  • 12.05.25, 07:00
Kuidas siseraadio abil müüki kasvatada? Artist Media annab nõu
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele