Uudised
Ainult tellijale

Gamification turunduses - lihtsalt lõbus või efektiivne reklaamiliik?

Pole palju reklaamiliike, millega kaasata tarbijaid olenemata nende asukohast. Üks viis kodus istuvaid tarbijaid kaasata, nende kontaktandmeid koguda ja neile meelde jääda on mängustatud turundusega.

Platvormi Adact asutaja ja gamification'i ekspert Kalev Kärpuk, kes on loonud mängustatud turunduskampaaniaid globaalsetele ettevõtetele nagu Volkswagen, Verizon, Twitch ja Caesars Casino, tõi välja neli põhjust, miks mängustatud kampaaniad töötavad.  

Ligikaudu 4-7 korda rohkem lead’e

Vormista tellimus kohe ja saad ligipääsu:
  • kõigile võtmega lugudele;
  • edukate kampaaniate case-study’dele;
  • raadiosaadete ja ürituste ettekannete kokkuvõtetele;
  • turunduse TOPi andmetele ja intervjuudele;
  • bestmarketing.ee arhiivile.
  • Jaga lugu:
    BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

    Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

    Bestmarketing.ee toetajad:

    Marianne Liibert
    Marianne LiibertBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5563 5831
    Maarit Eerme
    Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: 51 44 884
    Hando Sinisalu
    Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
    Cätlin Puhkan
    Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700