Autor: Priit Kallas • 16. veebruar 2024

Mängustamine – kuidas see aitab ettevõtte turunduse uuele tasemele viia

Seekordses "Digiturunduse praktikumi" saates räägivad Adact asutaja ja juht Kalev Kärpuk ja saatejuht Priit Kallas Dreamgrowst mängustamisest ning sellest, kuidas see aitab ettevõtetel kliente rohkem enda juurde siduda.
Priit Kallas ja Kalev Kärpuk.
Foto: Äripäev

Saates saab vastuse, mis asi on mängustamine, kuidas on seda kõige mõistlikum kasutada, millistele ettevõtetele see üldse sobib ning ka seda, mis võiksid mängustamise kampaania eesmärgid olla.

Kuna mängustamise puhul on tegemist mängulise tegevusega, siis arutletakse saates ka selle üle, kui keeruliseks võiks mängu üles ehitada, et kliendid poole pealt ära ei kaoks. Millised võiksid olla võiduvõimalused ning mida anda preemiaks mängus osalejatele? Kuidas on mängustamisega lojaalsust kasvatada ning lojaalsuspunkte jagada, mis motiveerib klienti.

Lisaks praktilistele soovitustele tuuakse saates ka mitmeid põnevaid reaalseid näiteid, mis on töötanud.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700