• 08.06.23, 12:35

Mängulisi turunduslahendusi pakkuva platvormi Adact tiim sai täiendust

Adacti meeskonnaga liitus Guava HR endine Customer Success Manager Kristiina Beljajev, kes on kogenud spetsialist kliendisuhetes, brändingus ning rahvusvahelises kommunikatsioonis. Adacti soov on uue tiimiliikme liitumisega tõsta ettevõttes eelkõige klienditeekonna strateegiate loomise võimekust.
Kristiina Beljajev
  • Kristiina Beljajev Foto: Isaac Pascual Gutierrez
Adacti tegevjuhi Kalev Kärpuki sõnul on nende soov, et iga klient, olenemata ettevõtte suurusest, oleks justkui enterprise klient: “See nõuab klientide manageerimise strateegiat, kus osatakse teha klienditeekond alates huvi tekkimisest kuni toote kasutamiseni võimalikult sujuvaks ja meeldivaks. Kasvava kliendibaasiga ei piisa vaid rohkematest inimestest, vaid on tarvis strateegi, kes aitab luua läbimõeldud protsessi alates esimesest kõnest kuni pikaajalise partnerluseni,” räägib Kärpuk.

Seotud lood

Uudised
  • 23.05.23, 11:49
Eesti idufirma Adact meelitas klientide ringi Starbucksi ja Gucci
Mänguliste turunduskampaaniate loomise tarkvara arendav Adact on oma klientide ringi meelitanud nii Starbucksi, KIA, Coca-Cola kui ka Gucci ning laieneb jõuliselt USA turule.
Uudised
  • 04.11.21, 14:01
Kalev Kärpuk: mängupõhine turundus tõstab kampaaniate kaasatust hüppeliselt
Mängupõhine turundus ehk gamification marketing on tegemas globaalset võidukäiku. Kui 2012 aastal hinnati üleilmse mängupõhise valdkonna väärtuseks 242 miljonit USA dollarit, siis 2020. aastaks oli see saavutanud 11,11 miljardi taseme ning Markets and Markets prognoosib 2025. aastaks valdkonna väärtuseks 30,7 miljardit dollarit. Millega on tegu ja milline on seis Eestis, kommenteerib Adact tegevjuht ja asutaja Kalev Kärpuk.
Uudised
  • 09.09.21, 10:57
Eesti idufirma sihib India ja Lõuna-Euroopa turge
Augusti lõpus toimunud sTARTUp Day ärifestivalil noppis ühe peaauhindadest ehk 75 000 eurot Eestis loodud idufirma Adact. Võidetud investeeringu abil plaanitakse luua Indias partnerlussuhteid Adacti edasimüümiseks ja meeskonnaga keskenduda Lõuna-Euroopa turgudele. Adacti turundusjuht Andreas Unt rääkis lähemalt, kuidas ettevõtte sündis ja millega nad teistest eristuvad.
Uudised
  • 05.05.20, 14:15
Gamification turunduses - lihtsalt lõbus või efektiivne reklaamiliik?
Pole palju reklaamiliike, millega kaasata tarbijaid olenemata nende asukohast. Üks viis kodus istuvaid tarbijaid kaasata, nende kontaktandmeid koguda ja neile meelde jääda on mängustatud turundusega.
  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 18:39
Digiposter katab Bauhofi kauplused üle Eesti ekraanide ning raadioga
Digiposter OÜ tooteportfellis on 70 digiekraani kaubanduskeskustes, üle 300 digipostri jaekettides ning 18 suurt väli LED-ekraani. Olemasolevale on lisandumas aga ka esimene ehituskett – kvaliteetsete siseekraanidega ning raadioga saavad kaetud kõik Bauhofi kauplused üle Eesti.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele