Ainult tellijatele
Autor: Laura Reiter • 9. september 2021
Ainult tellijatele

Eesti idufirma sihib India ja Lõuna-Euroopa turge

Augusti lõpus toimunud sTARTUp Day ärifestivalil noppis ühe peaauhindadest ehk 75 000 eurot Eestis loodud idufirma Adact. Võidetud investeeringu abil plaanitakse luua Indias partnerlussuhteid Adacti edasimüümiseks ja meeskonnaga keskenduda Lõuna-Euroopa turgudele. Adacti turundusjuht Andreas Unt rääkis lähemalt, kuidas ettevõtte sündis ja millega nad teistest eristuvad.

Pildil vasakult: Andreas Unt, Kalev Kärpuk, Roland Säde
Autor: Mana Kaasik

Adact on 2020. aasta alguses Tallinnas asutatud idufirma. Adact platvormil saab luua mängulisi digiturunduskampaaniaid kiirelt ilma programmeerimata Ettevõtte klientide hulka kuuluvad nii globaalsed brändid nagu MINI, Peugeot, National Geographics ja Pioneer kui ka kodumaised brändid, idufirmad ja agentuurid.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700