Autor: Best Marketing • 4. november 2021
Kalev Kärpuk: mängupõhine turundus tõstab kampaaniate kaasatust hüppeliselt
Mängupõhine turundus ehk gamification marketing on tegemas globaalset võidukäiku. Kui 2012 aastal hinnati üleilmse mängupõhise valdkonna väärtuseks 242 miljonit USA dollarit, siis 2020. aastaks oli see saavutanud 11,11 miljardi taseme ning Markets and Markets prognoosib 2025. aastaks valdkonna väärtuseks 30,7 miljardit dollarit. Millega on tegu ja milline on seis Eestis, kommenteerib Adact tegevjuht ja asutaja Kalev Kärpuk.
Adacti asutaja ja tegevjuht Kalev Kärpuk
Foto: Erakogu
Kalev Kärpuk on gamification valdkonna ekspert ja konsultant, kes on konsulteerinud Fortune500 ettevõtteid (Volkswagen, Verizon, Twitch, Keurig, CarreFour jne) ning loonud mängupõhiseid lahendusi miljonitele kasutajatele üle maailma.