Autor: Best Marketing • 4. november 2021

Kalev Kärpuk: mängupõhine turundus tõstab kampaaniate kaasatust hüppeliselt

Mängupõhine turundus ehk gamification marketing on tegemas globaalset võidukäiku. Kui 2012 aastal hinnati üleilmse mängupõhise valdkonna väärtuseks 242 miljonit USA dollarit, siis 2020. aastaks oli see saavutanud 11,11 miljardi taseme ning Markets and Markets prognoosib 2025. aastaks valdkonna väärtuseks 30,7 miljardit dollarit. Millega on tegu ja milline on seis Eestis, kommenteerib Adact tegevjuht ja asutaja Kalev Kärpuk.
Adacti asutaja ja tegevjuht Kalev Kärpuk
Foto: Erakogu

Kalev Kärpuk on gamification valdkonna ekspert ja konsultant, kes on konsulteerinud Fortune500 ettevõtteid (Volkswagen, Verizon, Twitch, Keurig, CarreFour jne) ning loonud mängupõhiseid lahendusi miljonitele kasutajatele üle maailma.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700