• 05.11.24, 14:46

Eesti veebiturunduse idufirma sai tähelepanuväärse rahasüsti

Seejuures hoiab tänavu tublisti värvanud ettevõte oma töötajate arvu kasvu nüüd jõuga tagasi.
Modash’i asutajad Avery Schrader ja Hendry Sadrak.
  • Modash’i asutajad Avery Schrader ja Hendry Sadrak. Foto: Maarja Liiv
Eesti veebiturunduse idufirma Modash kaasas A-seeria rahastusringis 12 miljonit dollarit (11 mln eurot), et arendada oma platvormi ning luua kontor Põhja-Ameerikas.

Seotud lood

Uudised
  • 18.11.19, 14:01
Veebiturunduse idufirma sai Soomest investori
Mullu detsembris Eesti äriingleilt raha kaasanud veebiturunduse iduettevõte Modash sai uueks investoriks Soome riskikapitalifirma Icebreaker. Kokku on Modash investoreilt kogunud üle 200 000 euro.
Uudised
  • 20.05.22, 10:34
Eestlaste loodud turundusplatvormi saatis rahvusvahelisel konkursil edu
Eesti ettevõtte Nobel Tech osalusel valmis ettevõtjatele iseteeninduslik turundusplatvorm ee.ee, mis tõsteti rahvusvahelisel tiheda sõelaga Siinda konkursil esile kui Euroopa paremaid digiturunduse ja innovatsiooni lahendusi.
Uudised
  • 20.09.19, 15:30
Uuring: Eesti suunamudijate hind
Modash OÜ asutaja Avery Schrader kirjutas sellest, kui palju Eesti suunamudijad postituste eest raha küsivad.
Uudised
  • 29.01.24, 10:43
Tugev ja eristuv bränd on B2B maailmas äärmiselt oluline
Veriffi globaalse kommunikatsiooni juht Karita Sall sõnas, et peamiselt aitab neil äri kasvatada brändi tuntus. Ta lisas, et 99 protsenti ettevõtte käibest tuleb väljastpoolt Eestit ja 30 protsenti müügist saavad nad tänu brändile.
  • ST
Sisuturundus
  • 28.10.24, 15:55
Jätkusuutlikkus kui valik: miks on oluline valida keskkonnasõbralikud lahendused
Tänases ärikeskkonnas on jätkusuutlikkusest mõjutatud otsused muutunud ettevõtete jaoks vältimatuks. Nende otsuste baasilt võivad kujuneda kliendi- ning partnersuhted, ostu- ja müügitingimused ning ettevõtte brändi üldine kuvand.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele