Modash’i asutajad Avery Schrader ja Hendry Sadrak.
Foto: Maarja Liiv
Eesti veebiturunduse idufirma Modash kaasas A-seeria rahastusringis 12 miljonit dollarit (11 mln eurot), et arendada oma platvormi ning luua kontor Põhja-Ameerikas.
Mullu detsembris Eesti äriingleilt raha kaasanud veebiturunduse iduettevõte Modash sai uueks investoriks Soome riskikapitalifirma Icebreaker. Kokku on Modash investoreilt kogunud üle 200 000 euro.
Eesti ettevõtte Nobel Tech osalusel valmis ettevõtjatele iseteeninduslik turundusplatvorm ee.ee, mis tõsteti rahvusvahelisel tiheda sõelaga Siinda konkursil esile kui Euroopa paremaid digiturunduse ja innovatsiooni lahendusi.
Veriffi globaalse kommunikatsiooni juht Karita Sall sõnas, et peamiselt aitab neil äri kasvatada brändi tuntus. Ta lisas, et 99 protsenti ettevõtte käibest tuleb väljastpoolt Eestit ja 30 protsenti müügist saavad nad tänu brändile.
Paljud sündmuste tellijad alahindavad tehnilise ettevalmistuse keerukust, kuid just seal sünnib edu või ebaõnn. Pikaajalise kogemusega Eventechi projektijuhid Mattias Tammik ja Mihkel Verlin näevad riske ette ja teavad, kuidas vältida olukordi, kus hea idee jääb teostamata.