Tugev ja eristuv bränd on B2B maailmas äärmiselt oluline
Veriffi globaalse kommunikatsiooni juht Karita Sall sõnas, et peamiselt aitab neil äri kasvatada brändi tuntus. Ta lisas, et 99 protsenti ettevõtte käibest tuleb väljastpoolt Eestit ja 30 protsenti müügist saavad nad tänu brändile.
Orkla Eesti maiustuste ja snäkkide ärisuuna turundusjuht Kätlin Sepp sõnas, et Kalevi brändiuuendus on ettevõttele äriliselt kasuks tulnud, lisaks on paranenud brändi üldine nähtavus ning brändiportfell moodustab nüüd ühtse ja loogilise terviku.
Bolti brändidisaini juhi Kaarel Kala sõnul ei ole nende eesmärk niivõrd brändi tuntust kasvatada, vaid ennekõike on oluline hea maine ja et brändi kuvand ning toode ja teenus oleksid omavahel kooskõlas. Lisaks märkis ta, et nende jaoks ei ole tähtis, et Bolti Eestiga seostataks.
Eesti kõige vanem ja olulisem turunduskonverents Password toimub 20.-21. märtsil 2024 Kultuurikatlas. Seekordsel konverentsil räägime brändidest ja brändingust digiajastul. Pane endale kuupäevad kirja ja registreeru konverentsile juba täna.
Digiposter OÜ tooteportfellis on 70 digiekraani kaubanduskeskustes, üle 300 digipostri jaekettides ning 18 suurt väli LED-ekraani. Olemasolevale on lisandumas aga ka esimene ehituskett – kvaliteetsete siseekraanidega ning raadioga saavad kaetud kõik Bauhofi kauplused üle Eesti.