• 27.08.25, 09:30

Gym! sai AI abil uue brändikeele

Kui paljud alles arutavad, kas ja kuidas AI turunduses rakendust võiks leida, siis usaldas Gym! Eesti oma brändi ja sisekujunduse täielikult Jaanus Tamme loodud AI maailma kätesse. Kuidas see kõik juhtus?
Gym! Eesti turundusjuht Keilyn Kase
  • Gym! Eesti turundusjuht Keilyn Kase
Gym! Eesti turundusjuht Keilyn Kase tõdeb, et Gym! on brändina alati olnud suunanäitaja, mässaja ja julge tegutseja ning AI kasutamine oli nende jaoks järgmine loogiline samm. „Nagu ütleb ka meie slogan „For every body“, siis me oleme igaühele. Me ei taha, et meie klubid läheksid ühe modelli nägu, vaid soovime, et need oleksid omanäolised,“ avaldab ta ja lisab: „Usaldasime oma brändi visuaalse näo kujundamise Jaanus Tamme hoolde, kuna tema oli meile sellist innovaatilist lähenemist brändi uuendamise käigus eelnevalt tutvustanud.“

Seotud lood

TOP
  • 06.08.25, 12:53
TOP 17 | Turundusjuhid kasutavad tööks teistest enim tehisintellekti
Vaatluse alla võeti ja reastati edetabelisse, millise eriala inimesed Eestis kasutavad täna oma töös enim tehisintellekti. Töö-uuringu viisid läbi CVKeskus.ee ja Palgainfo Agentuur, kus osales 5432 inimest üle Eesti.
Uudised
  • 02.07.25, 12:18
INTERVJUU | MinuGeenivaramu disainer: disain ei tohi karjuda, vaid peab rääkima inimkeeles
Neandertallane taskus ja diabeedirisk silme ees ehk lugu sellest, kuidas sündis MinuGeenivaramu disain
Disain on oluline kommunikatsioonitööriist – ettevõtte bränding on esimene asi, mida kasutaja sealtpoolt näeb, sõnab auhinnatud disainer Mari Potter. Hea disain on tema sõnul aga läbimõeldud, struktureeritud ja esteetiline.
Uudised
  • 28.05.25, 13:25
Disainer kaosest brändinguturul: agentuurid teevad praaki, aga keegi küsimusi ei küsi
Lisatud nõuanded, mida tähele panna tasub
Hiljuti kirjeldas disainer Gert Köster Eesti disainerite kinnises Facebooki grupis üht oma lauale jõudnud tuntud agentuuri tööd, milles olid sees põhimõttelised tehnilised vead. Kuid see ei ole sugugi ainukordne taoline juhtum.
Uudised
  • 04.08.25, 10:05
Läti reklaamiagentuuri juht: oleme tehisintellektiga „euroremondi“ faasis
Läti reklaamiagentuuri WRONG juht Artis Krilovs fännab AI’d, aga hetkel valmistab see talle pettumuse, kuna suurte brändide AI abil loodud tänavabännerid näevad tema arvates välja nagu iga väikese tegija kiirtöö.
  • ST
Sisuturundus
  • 21.08.25, 13:23
Kuidas mõõta turundust nii, et see päriselt ärile väärtust looks?
Turunduse edu ei peegeldu ainult tuntuses või nähtavuses meedias. Brändi kasvatamine ja äriline mõju nõuavad täpsemat analüütikat, õigete mõõdikute valikut ja ostjate arvu suurendamist.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele