• 26.08.25, 06:30

Rauast inimesed ja kuldne turundus: IRONMANi globaalse edu saladus

Miks maksavad tuhanded inimesed (mitte väikest) raha selle eest, et täiesti vabatahtlikult ujuda 4 km, sõita rattaga 180 km ja joosta sinna otsa veel maraton? Vastus on lihtne: nad ei maksa mitte võistluse, vaid kuuluvuse eest.
Turunduse spetsialist Konstantin Burõi
  • Turunduse spetsialist Konstantin Burõi
Möödunud nädalavahetusel toimus Tallinnas taas üks suurimaid spordisündmusi – IRONMAN ja IRONMAN 70.3.

Seotud lood

Uudised
  • 05.08.25, 15:29
Kui brändid libastuvad: turundusmaailma kuumimad hetked 2025 suvest
Selle suve suurimad turunduslood kõiguvad geniaalsuse ja fiasko piiril. Turundus- ja kommunikatsiooniekspert Taivi Koitla pani kokku viis juhtumit, mis määratlesid brändide saatuse ja maine.
Uudised
  • 04.06.25, 10:58
10 nõuannet, kuidas kasutajate loodud sisu turunduse heaks tööle panna
Kasutajate loodud sisust (UGC) on tänapäeva digitaalses maailmas saanud turunduse oluline tööriist.
Uudised
  • 30.05.25, 12:13
Jan Uuspõlluga brändisaadikuks olemisest – huumorikalt muidugi!
AVALDA ARVAMUST: mitut brändi on mõjuisikul mõistlik korraga esindada?
Kui näitleja Jan Uuspõld lavale astub – olgu see teatrilaval või reklaamis –, sünnib midagi äratuntavat. Midagi, mis puudutab inimesi rohkem kui lihtsalt loosung.
Uudised
  • 22.05.25, 10:54
Valeinfo levib plahvatuslikult – sinu bränd võib olla järgmine
Internet on tulvil valest ja eksitavast teabest. Turundajana tuleb mõista, mis see nii on ja miks see levib, et seda ennetada ja sellele asjakohaselt ning kiiresti reageerida osata.
  • ST
Sisuturundus
  • 21.08.25, 13:23
Kuidas mõõta turundust nii, et see päriselt ärile väärtust looks?
Turunduse edu ei peegeldu ainult tuntuses või nähtavuses meedias. Brändi kasvatamine ja äriline mõju nõuavad täpsemat analüütikat, õigete mõõdikute valikut ja ostjate arvu suurendamist.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele