Rauast inimesed ja kuldne turundus: IRONMANi globaalse edu saladus
Miks maksavad tuhanded inimesed (mitte väikest) raha selle eest, et täiesti vabatahtlikult ujuda 4 km, sõita rattaga 180 km ja joosta sinna otsa veel maraton? Vastus on lihtne: nad ei maksa mitte võistluse, vaid kuuluvuse eest.
Selle suve suurimad turunduslood kõiguvad geniaalsuse ja fiasko piiril. Turundus- ja kommunikatsiooniekspert Taivi Koitla pani kokku viis juhtumit, mis määratlesid brändide saatuse ja maine.
AVALDA ARVAMUST: mitut brändi on mõjuisikul mõistlik korraga esindada?
Kui näitleja Jan Uuspõld lavale astub – olgu see teatrilaval või reklaamis –, sünnib midagi äratuntavat. Midagi, mis puudutab inimesi rohkem kui lihtsalt loosung.
Internet on tulvil valest ja eksitavast teabest. Turundajana tuleb mõista, mis see nii on ja miks see levib, et seda ennetada ja sellele asjakohaselt ning kiiresti reageerida osata.
Turunduse edu ei peegeldu ainult tuntuses või nähtavuses meedias. Brändi kasvatamine ja äriline mõju nõuavad täpsemat analüütikat, õigete mõõdikute valikut ja ostjate arvu suurendamist.