• 04.06.25, 10:58

10 nõuannet, kuidas kasutajate loodud sisu turunduse heaks tööle panna

Kasutajate loodud sisust (UGC) on tänapäeva digitaalses maailmas saanud turunduse oluline tööriist.
Burger King Baltikumi turundusjuht Heleri Harineem Sotsiaalmeedia konverentsil 28.05.2025
  • Burger King Baltikumi turundusjuht Heleri Harineem Sotsiaalmeedia konverentsil 28.05.2025
  • Foto: Marko Mumm
Seda trendi on näha ka Eestis, kinnitas Burger King Baltikumi turundusjuht Heleri Harineem äsja toimunud Sotsiaalmeedia konverentsil.

Seotud lood

Uudised
  • 17.02.25, 10:43
SARI | Burger Kingi turundusjuhi lemmikuim emotsionaalne reklaam
Sarja seekordses osas jagab oma kõigi aegade lemmikut emotsionaalset reklaami Burger Kingi turundusjuht Heleri Harineem.
Uudised
  • 09.05.25, 10:29
TikToki viraalsest postitusest megakampaaniani: Pantene näide
Juuksehooldusbrändi uusim kampaania „Unexpired Pantene“ on suurepärane näide sellest, kuidas brändid saavad orgaanilist influencer-sisu suurema kaasatuse ja kõvemate müügitulemuste saavutamiseks kasutada.
Uudised
  • 21.04.25, 12:45
Digiturundus aprillis 2025: Google, Meta ja TikTok löövad kaardipaki sassi
Aprill on digiturunduses saabunud tormiliste murrangutena – agentuurid teevad kannapöördeid, brändid hindavad oma strateegiad ümber ja sisuloojad haistavad uusi võimalusi.
Uudised
  • 14.02.25, 11:27
Kuidas teha turundust, kui kliendi rahakotis tuul puhub?
Ei ole saladus, et kõik me turundajatena tahaksime teha turunduskampaaniaid, kus klient silma paistaks ning tema bränd tuntust ja edukust koguks – paraku on selleks vaja ka eelarvet, kirjutab reklaamiagentuuri KRIIT projektijuht Konstantin Burõi.
  • ST
Sisuturundus
  • 15.05.25, 13:50
Digiposter laieneb: uus partner Postimaja ja suuremad ekraanid linnas
Saates „Password. Make marketing fun again“ teeme juttu välimeediast. Külas on Digipostri juht Priit Pedanik ja müügijuht Hardi Potter.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele