• 09.05.25, 10:29

TikToki viraalsest postitusest megakampaaniani: Pantene näide

Juuksehooldusbrändi uusim kampaania „Unexpired Pantene“ on suurepärane näide sellest, kuidas brändid saavad orgaanilist influencer-sisu suurema kaasatuse ja kõvemate müügitulemuste saavutamiseks kasutada.
TikToki viraalsest postitusest megakampaaniani: Pantene näide
  • Foto: Kuvatõmmis/pantene.com
Procter & Gamble’i juuksehooldusbrändi kampaania on osa nähtusest, mida on hakatud nimetama „tavapoe juuksehoolduse taassünniks“ ehk soodsate juuksehooldustoodete populaarsus võrreldes kallimate alternatiividega on märgatavalt kasvanud. Selle liikumise taga on suuresti sotsiaalmeedia, kuid tõenäoliselt ka Ameerika Ühendriikide majandusseis.

Seotud lood

Uudised
  • 29.04.25, 10:35
Mikromõjutajad: võti turundusstrateegia järgmisele tasemele viimiseks
Kuigi mikromõjutajatel ei pruugi olla miljoneid jälgijaid, suudavad nad luua sidemeid nišipublikuga viisil, mida suuremad kontod ei suuda.
Uudised
  • 28.04.25, 09:47
Kõige elamuslikumad kampaaniad 2025
Ettevõtetel ei piisa enam pelgalt oma sõnumi edastamisest, sest tarbijad ootavad enamat – elamust. Just seetõttu ongi kõikehaarav ehk elamuslik turundus brändide ellujäämisvõitluses hädavajalikuks muutumas.
Uudised
  • 22.04.25, 09:29
Selgus maailma efektiivseim turunduskampaania
Maailma autoriteetseima turundustõhusust hindava konkursi Global Best of the Best Effie Awards võitnud töö tõi esile ausa ja toore sõnumi kehakarvade teemal ning kõnetades uue põlvkonna noori naisi.
Uudised
  • 21.04.25, 15:06
Miks tõi Mentos tagasi oma ikoonilise reklaamimeloodia?
93-aastane bränd otsustas Z-generatsioonini jõudmiseks ära kasutada 1990ndate nostalgiat ja raugematut huvi selle vastu, mis juhtub, kui Mentoni dražee mõne koolajoogiga kokku segada.
Töökuulutused
  • 07.05.25, 11:22
Vičiunai otsib müügimeeskonna juhti
Kandideerimise tähtaeg: 18.05.2025

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele