Maailma autoriteetseima turundustõhusust hindava konkursi Global Best of the Best Effie Awards võitnud töö tõi esile ausa ja toore sõnumi kehakarvade teemal ning kõnetades uue põlvkonna noori naisi.
2024. aasta kõige tõhusamaks turundustegevuseks valiti New Yorgis tegutseva agentuuri Mischief @ No Fixed Address loodud kampaania ilubrändile Evolution of Smooth (eos).
Avaliku sektori kategoorias Aasta Turundustegu 2024 Grand Prix võitnud Kaitseministeeriumi projekt „Kaitsetahe“ läks riigile maksma kõigest 1900 eurot. Projektijuht Mikk-Alvar Olle sõnul oli kampaania ROI aga ca 10 000%.
Maxima brändijuht käis külas ka Äripäeva raadio hommikuprogrammis
Ärisektori kategoorias Aasta Turundustegu 2024 Grand Prix võitnud Maxima kampaania „...sest me käime Maximas!“ oli samaaegselt hoogne, odav, ühtne ja huumorikas.
Ärisektori kategoorias Aasta Turundustegu finaali jõudnud kampaania „Head aega ekraanid!“ mõjul vaatasid Tele2 kliendid Instagrami lühivideosid kokku 500 tuhat tundi vähem kui eelnevatel jõuludel, toob välja Tele2 Eesti B2C turunduse juht Ketlyn Toomsalu.
Avaliku sektori kategoorias Aasta Turundustegu 2024 finaali jõudnud TÜ Kliinikumi Lastefondi kampaania „Las lämbub?“ ostis lastele eluaega ja tõi kaasa Eesti ravipoliitika muutuse.