• 21.04.25, 15:06

Miks tõi Mentos tagasi oma ikoonilise reklaamimeloodia?

93-aastane bränd otsustas Z-generatsioonini jõudmiseks ära kasutada 1990ndate nostalgiat ja raugematut huvi selle vastu, mis juhtub, kui Mentoni dražee mõne koolajoogiga kokku segada.
Miks tõi Mentos tagasi oma ikoonilise reklaamimeloodia?
  • Foto: Kuvatõmmis
Mentos uuendas hiljuti oma kaubamärgi kahte kõige äratuntavamat elementi: ikoonilist reklaamimeloodiat ja kuulsat „soodavulkaani“ katset, tuues need nüüd ka Fortnite’i mängu. Mõlemad sammud näitavad, kuidas saavad turundajad nostalgiat ära kasutada, et kõnetada korraga nii pikaajalisi kliente kui ka nooremat põlvkonda.

Seotud lood

Uudised
  • 17.04.25, 11:26
Gen Z ei oota – ta tegutseb!
Turundustööstusel tasub arvestada, et Z-põlvkond ei esinda mitte üksnes tulevasi tarbijaid, vaid paljud neist on juba täna ostujõulised ja valmis kulutama.
Uudised
  • 15.04.25, 13:22
Coca-Cola tegevjuht: vajame oma reklaamidesse ikka veel päris inimesi
Hoolimata tehisintellekti kiirest arengust on sellel siiski omad piiranguid – eriti, kui jutt käib realistlike inimeste kujutamisest reklaamides, arvab The Coca-Cola Company tegevjuht James Quincey.
Uudised
  • 14.04.25, 11:48
Kuidas mõõta meelelahutuse ja elamuste tasuvust turunduses?
Brändid panustavad üha rohkem kultuuri- ja spordiüritustesse, sest elamused loovad emotsioone, mis aitavad brändi inimestele lähemale tuua.
Uudised
  • 10.04.25, 11:06
Õnnetunne kui müügivahend: Coca-Cola õppetund
Andmed on oluline alguspunkt, kuid tõeliselt mõjus turundus sünnib emotsioonist, märkis endine Coca-Cola Happiness Institute’i globaalne direktor Silvia Garcia hiljutisel Passwordi konverentsil.
  • ST
Sisuturundus
  • 21.08.25, 13:23
Kuidas mõõta turundust nii, et see päriselt ärile väärtust looks?
Turunduse edu ei peegeldu ainult tuntuses või nähtavuses meedias. Brändi kasvatamine ja äriline mõju nõuavad täpsemat analüütikat, õigete mõõdikute valikut ja ostjate arvu suurendamist.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele