• 15.04.25, 13:22

Coca-Cola tegevjuht: vajame oma reklaamidesse ikka veel päris inimesi

Hoolimata tehisintellekti kiirest arengust on sellel siiski omad piiranguid – eriti, kui jutt käib realistlike inimeste kujutamisest reklaamides, arvab The Coca-Cola Company tegevjuht James Quincey.
Coca-Cola tegevjuht: vajame oma reklaamidesse ikka veel päris inimesi
Märtsis Las Vegases toimunud Adobe Summiti avakõnes tunnistas The Coca-Cola Company juhatuse esimees ja tegevjuht Jamesu Quincey, et AI on küll kiiresti arenenud, kuid see jääb endiselt hätta realistlike inimnägude loomisel viisil, millega vaatajad samastuda suudaksid.

Seotud lood

Uudised
  • 03.12.24, 15:39
Coca-Cola jõulukampaania: mis juhtus küll jõuluvanaga?
Tehisintellekti poolt loodud Coca-Cola selleaastane jõulureklaamide seeria on põhjustanud mitmesuguseid vastureaktsioone, millest mõnes süüdistatakse tuntud limonaaditootjat isegi jõuluvana tapmises.
Uudised
  • 10.04.25, 11:06
Õnnetunne kui müügivahend: Coca-Cola õppetund
Andmed on oluline alguspunkt, kuid tõeliselt mõjus turundus sünnib emotsioonist, märkis endine Coca-Cola Happiness Institute’i globaalne direktor Silvia Garcia hiljutisel Passwordi konverentsil.
Uudised
  • 19.11.24, 14:46
Turunduskonverents Password: toome lusti turundusse tagasi
Eesti vanim, suurim ja tähtsaim turundussündmus Password 2025 toimub 26.–27. märtsil Kultuurikatlas. Pane kuupäevad kalendrisse ja registreeru soodushinnaga juba täna!
Uudised
  • 20.01.25, 16:03
Coca-Cola õnneinstituudi endine juht: turundaja olulisimad omadused on empaatia ja uudishimu
Numbrid ja andmed on hädavajalikud, kuid need ei asenda inimlikku empaatiat, ütleb Coca-Cola õnneinstituudi endine juht, vaimse tervise eestkõneleja, juhtimiskoolitaja ning Passwordi üks esinejatest Silvia Garcia.
  • ST
Sisuturundus
  • 12.05.25, 07:00
Kuidas siseraadio abil müüki kasvatada? Artist Media annab nõu
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele