Turunduskonverents Password: toome lusti turundusse tagasi
Eesti vanim, suurim ja tähtsaim turundussündmus Password 2025 toimub 26.–27. märtsil Kultuurikatlas. Pane kuupäevad kalendrisse ja registreeru soodushinnaga juba täna!
Password 2025 keskendub seekord emotsioonidele turunduses. Me räägime loomulikult positiivsetest emotsioonidest, mis tekivad tarbijates ennekõike tänu meelelahutuslikule sisule.
Meil on ettevõtetes lihtsam jutule saada, kui alguses ei pea rääkima mitte ilmast, vaid saab rääkida mõnest meie postitusest, tõdeb Pakendikeskuse juht Lauri Maaring.
Neste Eesti (tänaseks endine) turundus- ja kommunikatsioonijuht Risto Sülluste ütles tänavusel konverentsil Password, et roheliste tarbimisvalikute puudumisel peaks süüdi tundma ettevõte, kes ei paku alternatiive.
20. ja 21. märtsil toimus Kultuurikatlas 25. korda Eesti suurim turunduskonverents Password kus osales üle 450 turundusvaldkonna inimese. Valminud on konverentsi aftermovie, millega paar nädalat tagasi toimunud konverentsi meeleolu ja haripunkte meenutada. Järgmise aasta Password toimub 26.-27. märtsil taas Kultuurikatlas.
Kirikufond pälvis Aasta Turundustegu 2023 konkursil avaliku sektori Grand Prix’ võidutiitli. Kirikufondi kampaania näitab, kui oluline ja loomulik osa on kirik olnud Eesti kultuuris ning konkreetse abivajava kiriku renoveerimise toetamine aitab säilitada meie kultuuri- ja mõttelugu.
Tänases ärikeskkonnas on jätkusuutlikkusest mõjutatud otsused muutunud ettevõtete jaoks vältimatuks. Nende otsuste baasilt võivad kujuneda kliendi- ning partnersuhted, ostu- ja müügitingimused ning ettevõtte brändi üldine kuvand.