20. ja 21. märtsil toimus Kultuurikatlas 25. korda Eesti suurim turunduskonverents Password kus osales üle 450 turundusvaldkonna inimese. Valminud on konverentsi aftermovie, millega paar nädalat tagasi toimunud konverentsi meeleolu ja haripunkte meenutada. Järgmise aasta Password toimub 26.-27. märtsil taas Kultuurikatlas.
Tänavuse Passwordi fookuses olid bränding digiajastul. Lavale astusid peale Eesti ekspertide ka mitmed oma ala tipptegijad välismaalt. Ajal, mil digikanalite kaudu saab kõike kiiresti ja tulemuslikult müüa, kipuvad paljud turundajad brändi tähtsuse unustama. Brändi ehitamine võtab aega ja seda on raske mõõta. Terve põlvkond turundajaid on üles kasvanud teadmisega, et digikanalites reklaamides saab mõõdetavaid tulemusi väga kiiresti.
Passwordi mõlemat päeva juhtis Mihkel Raud oma tuntud headuses ning paralleelsaali juhtis Dali Getter Karat.
Konverenti esimese päeva lõpetas meeleolukas õhtune auhinnapidu, kus traditsiooniliselt kuulutati välja Aasta Turundustiim 2023, kelleks osutus LHV Pank, ning Aasta Turundustegu 2023, mille tiitli pälvis ärikategoorias Pakendikeskus ning avalikus sektoris Kirikufond.
Toome siinkohal sõna-sõnalt ära mõned külaliste kommentaarid konverentsi kohta:
Meeldis, et oli rohkelt häid külastajaid ja esinejaid, ning et paralleel asjad lindistati.
Teemat tundev moderaator ja erinevate turunduskülgede esile toomine läbi põnevate esinejate.
Lego + Wise esitlused -> inspireerivad, asjalikud. Kõik ettekanded olid hea pikkusega, ei väsinud ära.
Inspireeriv, huvitav, kaasahaarav päev.
Välisesinejad, nali. Toidud olid super.
Freddie, Lego, Oatly, turundusteo ettekanded, Pakendikeskus
Networking võimalus, esinejad (üldiselt need kellega täiesti rahule jäin), aeg, süsteemsus. Väga hea, tulen taas.
Rahvusvahelised esinejad ja tugevate Eesti praktikute kogemuslood; Konverentsi üleüldine teema “bränding”, “bränd”, “tööandja bränd” kõnetas; väga maitsvad toidud
Hea läbilõige, inspireerivad lektorid & töötoad
Palun rohkem esinejaid nagu Freddie (SNASK). Üliinspireeriv. T1 hea kogemuslugu
Vaata tänavuse Passwordi aftermovie't ja saa osa konverentsi tipphetkedest.
2025. aasta
turunduskonverents Password toimub 26. - 27. märtsil taaskord Kultuiurikatlas. Pane endale kuupäevad aegsasti kirja ja registreeri end konverentsile soodsaima hinnaga juba varakult
SIIN.
Kohtume järgmisel Passwordil!
Seotud lood
Digiajastule vaatamata võib trükitud kalendreid leida pea igast ettevõttest. Paljud neist on mõne partnerfirma poolt kingitud, kuid sellise kingituse loomist saab vaadata ka täiesti uue nurga alt.
Viimased uudised
Läti tõi Baltikumi ühe hõbe- ning kaks pronkstrummi, Leedu aga ühe kuld- ja hõbetrummi
Hetkel kuum
Tagasi Bestmarketing esilehele