• 30.04.24, 10:41

Tuntud ettevõtte turundusjuht leevendas Mihkel Raua süütunnet

Neste Eesti (tänaseks endine) turundus- ja kommunikatsioonijuht Risto Sülluste ütles tänavusel konverentsil Password, et roheliste tarbimisvalikute puudumisel peaks süüdi tundma ettevõte, kes ei paku alternatiive.
Password 2024 moderaator Mihkel Raud.
  • Password 2024 moderaator Mihkel Raud.
  • Foto: Raul Mee
Eesti vanimat turunduskonverentsi Password tänavu märtsis modereerinud Mihkel Raud tunnistas, et tarbijana on tal lennukiga lendamisel tekitatud teatud süütunne, kuna lendamine ei ole keskkonnasõbralik. See võib aga omakorda tekitada trotsi aga teiste rohe-eesmärkide suhtes, sest lennureisimist vältida ei ole paraku võimalik.

Seotud lood

Uudised
  • 16.04.24, 09:24
Neste pikaaegne turundus- ja kommunikatsioonijuht lahkus ametist
Ligi üheksa aastat Neste Eesti turundust ja kommunikatsiooni juhtinud Risto Sülluste viimane tööpäev ettevõttes oli 15. aprillil.
Uudised
  • 15.08.23, 14:56
Rohepööret ei saa panna tarbija õlgadele
Rohepööre ei ole enam valik, vaid vajadus. Ettevõtted peavad leidma viise, kuidas muuta oma tegevust jätkusuutlikumaks ning suutma seda ka tarbijatele arusaadavalt kommunikeerida.
  • ST
Sisuturundus
  • 18.11.25, 12:52
Eliis Pärna-Kundla: ChatGPT-le tehti USAs telereklaam, aga AI ise turundajatele telerit ei soovita
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib tõde, et brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele