• 15.08.23, 14:56

Rohepööret ei saa panna tarbija õlgadele

Rohepööre ei ole enam valik, vaid vajadus. Ettevõtted peavad leidma viise, kuidas muuta oma tegevust jätkusuutlikumaks ning suutma seda ka tarbijatele arusaadavalt kommunikeerida.
Vasakult Tallinna Lennumaaja turundus- ja kommunikatsioonijuht Margot Holst, JOIKi ekspordi- ja turundusjuht Kadri Mäesalu ja Neste turundus- ja kommunikatsioonijuht Risto Sülluste.
  • Vasakult Tallinna Lennumaaja turundus- ja kommunikatsioonijuht Margot Holst, JOIKi ekspordi- ja turundusjuht Kadri Mäesalu ja Neste turundus- ja kommunikatsioonijuht Risto Sülluste.
  • Foto: Äripäev
See on kommunikatsioonijuhtidele suureks väljakutseks, sest mitmed jätkusuutlikud sammud ei ole lõpptarbijale koheselt tajutavad (peale toote lõpphinna).

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 17:04
B2B turundus pole Exceli tabel: miks tunne loeb ka ärisuhtluses
„Eeldatakse, et äriklienditurundus on läbinisti ratsionaalne, aga päris nii see ei ole,“ märgib Euronicsi ärikliendijuht Taavi Rehepapp.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele