Autor: Keit Ausner • 15. august 2023

Rohepööret ei saa panna tarbija õlgadele

Rohepööre ei ole enam valik, vaid vajadus. Ettevõtted peavad leidma viise, kuidas muuta oma tegevust jätkusuutlikumaks ning suutma seda ka tarbijatele arusaadavalt kommunikeerida.
Vasakult Tallinna Lennumaaja turundus- ja kommunikatsioonijuht Margot Holst, JOIKi ekspordi- ja turundusjuht Kadri Mäesalu ja Neste turundus- ja kommunikatsioonijuht Risto Sülluste.
Foto: Äripäev

See on kommunikatsioonijuhtidele suureks väljakutseks, sest mitmed jätkusuutlikud sammud ei ole lõpptarbijale koheselt tajutavad (peale toote lõpphinna).

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700