Ligi üheksa aastat Neste Eesti turundust ja kommunikatsiooni juhtinud Risto Sülluste viimane tööpäev ettevõttes oli 15. aprillil.
Risto Süllustel täitus aprillis Nestes 8,8 aastat. “Liitusin Nestega 2015. aastal, kui Eesti kütuseturg oli läbi tegemas suuri muutusi. Toimus turu kiire konsolideerumine, suuremad tegijad hakkasid väiksemaid üles ostma, sagedased hinnasõjad ja aktiivne võitus turupositsioonide eest,” selgitas ta ja lisas, et pilt muutus kiirelt ja pidevalt. Sülluste märkis, et kütuseturg on väga reguleeritud ja üksjagu keeruline valdkond - iga päev tõi midagi uut ning oli äärimiselt põnev ja õpetav. “Kui naudid oma tööd, jookseb aeg märkamatult.”
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Rohepööre ei ole enam valik, vaid vajadus. Ettevõtted peavad leidma viise, kuidas muuta oma tegevust jätkusuutlikumaks ning suutma seda ka tarbijatele arusaadavalt kommunikeerida.
Müügiagentuur Kobra Sales ja
Infopank alustasid koostööd, eesmärgiga müügiprotsessid tõhusamaks muuta. Infopanga andmed aitavad sihtida täpsemalt kliendibaasi ja seda järjepidevalt kasvatada.