• 16.04.24, 09:24

Neste pikaaegne turundus- ja kommunikatsioonijuht lahkus ametist

Ligi üheksa aastat Neste Eesti turundust ja kommunikatsiooni juhtinud Risto Sülluste viimane tööpäev ettevõttes oli 15. aprillil.
Neste pikaaegne turundus- ja kommunikatsioonijuht lahkus ametist
Risto Süllustel täitus aprillis Nestes 8,8 aastat. “Liitusin Nestega 2015. aastal, kui Eesti kütuseturg oli läbi tegemas suuri muutusi. Toimus turu kiire konsolideerumine, suuremad tegijad hakkasid väiksemaid üles ostma, sagedased hinnasõjad ja aktiivne võitus turupositsioonide eest,” selgitas ta ja lisas, et pilt muutus kiirelt ja pidevalt. Sülluste märkis, et kütuseturg on väga reguleeritud ja üksjagu keeruline valdkond - iga päev tõi midagi uut ning oli äärimiselt põnev ja õpetav. “Kui naudid oma tööd, jookseb aeg märkamatult.”

Seotud lood

Uudised
  • 15.08.23, 14:56
Rohepööret ei saa panna tarbija õlgadele
Rohepööre ei ole enam valik, vaid vajadus. Ettevõtted peavad leidma viise, kuidas muuta oma tegevust jätkusuutlikumaks ning suutma seda ka tarbijatele arusaadavalt kommunikeerida.
  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 17:04
B2B turundus pole Exceli tabel: miks tunne loeb ka ärisuhtluses
„Eeldatakse, et äriklienditurundus on läbinisti ratsionaalne, aga päris nii see ei ole,“ märgib Euronicsi ärikliendijuht Taavi Rehepapp.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele