• 18.11.24, 13:56

Pakendikeskuse juht: huumor avab ärisuhtluses uksi

Meil on ettevõtetes lihtsam jutule saada, kui alguses ei pea rääkima mitte ilmast, vaid saab rääkida mõnest meie postitusest, tõdeb Pakendikeskuse juht Lauri Maaring.
Pakendikeskuse novembrikuine kampaania
  • Pakendikeskuse novembrikuine kampaania Foto: Pakendikeskus
Turunduskonverents Password 2025 leiab aset 26.–27. märtsil.
Tutvu programmiga ning registreeru konverentsile soodushinnaga juba täna SIIN. Soodushind 499 eurot (608.78 eurot km-iga) kehtib 13. detsembrini!
Konverentsil valitakse taas Aasta Turundustegu. Seekordse žürii esimees on Pakendikeskuse juht Lauri Maaring.
Pakendikeskus on oma reklaamidele huumoriga lähenenud juba alates 2016. aastast.

Seotud lood

Uudised
  • 11.11.24, 12:05
Euroopa loovuskonkursi paremikku pääses 8 Eesti tööd
Tudengite kategoorias pääses finaali üks Eesti töö
Art Directors Club Euroopa (ADC*E) loovusfestivali võitjad selgitatakse välja juba 22. novembril Barcelonas.
Uudised
  • 20.09.24, 10:07
Nädala naksik: toidupoodide ketid rivaalitsesid ja kõik võitsid
Kaupluskett Prisma lisas hiljuti Tallinnas Kristiine keskuse küljele välireklaami, milles murelik poiss heidab ette: “Miks me lihtsalt Prismas ei käi?”
Uudised
  • 20.04.24, 13:10
Kõige loovamad selgunud! Vaata, kes noppisid Kuldmuna 2024 konkursilt enim mune
19. aprilli õhtul toimus T1 keskuses Eesti legendaarseima loovusfestivali Kuldmuna pidu, kus pärjati möödunud aasta parimaid turundustöid. Parimad selgitati reklaamis, disainis, digis, suhtekorralduses ning üritusturunduses.
Uudised
  • 10.04.24, 12:15
Password 2024 aftermovie. Avatud on registreerimine järgmise aasta konverentsile
20. ja 21. märtsil toimus Kultuurikatlas 25. korda Eesti suurim turunduskonverents Password kus osales üle 450 turundusvaldkonna inimese. Valminud on konverentsi aftermovie, millega paar nädalat tagasi toimunud konverentsi meeleolu ja haripunkte meenutada. Järgmise aasta Password toimub 26.-27. märtsil taas Kultuurikatlas.
  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele